Κυριακή, 30 Αυγούστου 2009

Η Βεράντα


Κάθε απόγευμα βρίσκομαι σε μια βεράντα παρακολουθώντας το ηλιοβασίλεμα που καθημερινά γίνεται και πιο όμορφο. Όσο περισσότερο φυσάει στο νησί των ανέμων και όσο περισσότερο η θερμοκρασία πέφτει, η ατμόσφαιρα γίνεται ομορφότερη. Μου'ρχεται να κρατήσω ημερολόγιο χρωμάτων. Εκεί θα έγραφα "αγαπημένο μου ημερολόγιο, σήμερα ο ήλιος είχε χρώμα μωβ, πορτοκαλί και γαλάζιο κατά τις εφτάμιση.." .

Είναι απογεύματα που απλά κοιτάζω και απολαμβάνω αυτό που οι άλλοι πληρώνουν για να δουν και στο τέλος το αγνοούν. Σήμερα ένιωσα πως πέρασε ο καιρός, έφυγε το καλοκαίρι και πως φθινοπώριασε πια. Η θάλασσα ήταν γαλήνια και η εικόνα μπροστά μου γεμάτη μωβ και κόκκινο.

Φθινοπώριασε?

Χμμμμμ....

Merde!

Πού είναι τα πορτοκαλοκόκκινα φύλλα στα δέντρα?

Πού είναι ο ήχος του αέρα ανάμεσα στα κλαδιά των δέντρων?

Πού είναι τα δέντρα σε τελική ανάλυση?

Πού είναι η ψύχρα?

Πού είναι το μπουφάν μου?


Μου'ρχεται να αρχίσω να κλοτσάω με το ένα πόδι το πάτωμα, να γκρινιάζω και να λέω "φέρτε μου πίσω το κανονικό φθινόπωρό μου! θέλω δέντρα!"

Και μην πεις "υπομονή" θα σε βαρέσω. Θα θυμηθώ τα παλιά και θα γίνω επιθετική ξανά. Μην κοιτάς που έχω ηρεμήσει προς το παρών.. το χούι και ο βήχας λένε, δεν φεύγουν.


7 σχόλια:

zekia είπε...

η αλήθεια είναι πως το φθινόπωρο έχει συρρικνωθεί τόσο που περισσότερο ημερολογιακά το αντιλαμβανόμαστε παρά κλιματικά και φθινόπωρο χωρίς δέντρα είναι απλά νεκρό τοπίο.
Δε ξέρω τι να σκεφτώ πρώτα για όλα αυτά τα αδιόρθωτα που έχουμε κάνει.

Συνοδοιπορος είπε...

Θα ήθελα να είμαι από μια μεριά να σε δω μελαγχολική, τη μέρα που θα φεύγεις από το νησί.

Τη στιγμή που θα φεύγεις θα ανακαλύψεις ότι παρ'όλη την φαινομενική απέχθειά σου, τελικά αγάπησες τον τόπο. Έτσι γίνεται με τους ανθρώπους και τους τόπους.

Ο ΜΕΤΑΛΛΑΓΜΕΝΟΣ είπε...

Υπομονή !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (Βάρεσε με !!!!)

Λευκή είπε...

zekia,

τουλάχιστον εγώ ούτε καν ημερολογιακά δεν το καταλαβαίνω. Ψυχολογικά πιο πολύ.
Το θέμα είναι πως φθινόπωρο χωρίς δέντρα, χωρίς φύλλα πεσμένα κτλ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ!!!
Γι'αυτό όμως δεν κατηγορώ την κλιματική αλλαγή αλλά το μέρος που βρίσκομαι. Τι φύλλα να πέσουν εδώ? Μόνο τα .. συκής?
:))

Λευκή είπε...

Συνοδοιπόρε,

μπορεί να τον σκυλοβρίζω τον τόπο αυτό, αλλά την αλλόκοτη ομορφιά του δεν μπορώ παρά να την αποδεχτώ. Απλά έχω συνδέσει το μέρος με (λάθος) επιλογές και με πράγματα - ανθρώπους που μου λείπουν.
Δεν θα μελαγχολήσω όταν φύγω. Έχω βρει και την πιο όμορφη μαύρη πέτρα που υπήρχε στο νησί και την φυλάω για να την πετάξω την κατάλληλη στιγμή.

Λευκή είπε...

Μεταλλαγμένε,

ναι αμέ. Εύκολο!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΕΧΟΥΝ ΑΛΛΑΞΕΙ ΟΙ ΕΠΟΧΕΣ ΑΛΛΑ ΗΡΘΕ ΤΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ.ΙΣΩΣ ΑΠΟ ΤΗ ΒΕΡΑΝΤΑ ΣΟΥ ΝΑ ΔΕΙΣ ΚΑΠΟΙΑ ΦΥΛΛΑ ΝΑ ΠΕΦΤΟΥΝ.
ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ.