Παρασκευή, 28 Αυγούστου 2009

Hotel Stories No.3


Το απόγευμα της Τετάρτης το τηλέφωνο στο μικρό ξενοδοχείο χτύπησε. Ήταν ο Τιμόθεος, ο ιδιοκτήτης ενός πρακτορείου ταξιδίων από την Αθήνα. Είχε μπροστά στο γραφείο του ένα ζευγάρι και τους έκανε (με τη γραμμή ανοιχτή) το πλάνο των διακοπών τους. Μέσα σε αυτά τα νησιά που τους πρότεινε ήταν και η Μύκονος και το ξενοδοχείο μας. Ο Τιμόθεος τους είπε τα καλύτερα για το ξενοδοχείο, για την τοποθεσία, για τις παροχές και φυσικά τους έπεισε. Κάναμε την κράτηση για 3 νύχτες, πλήρωσαν ωραιότατα όσα έπρεπε και το θέμα έληξε.

Την Πέμπτη ήρθε η ώρα η πονεμένη να πάω κι εγώ για δουλειά. Με το που φτάνω βλέπω την πρωινή συνάδελφό μου να με κοιτάζει με τρελό βλέμμα. «Αν δεν ήμουν ήδη έγγυος θα με είχανε γκαστρώσει!!!» Πριν προλάβει να μου εξηγήσει, μπαίνει από την υπέροχη γυάλινη πόρτα μας ένας τύπος με μια τύπισσα, σπρώχνοντάς την φυσικά από το τζάμι και δημιουργώντας όλες τις αποδείξεις που θα χρειαζόταν το CSI New York σε περίπτωση εγκλήματος. Αγνοώντας την συνάδελφό μου, έρχεται καρφί σε εμένα. «Εσύ είσαι αυτή που μου έκλεισε αυτό το δωμάτιο?» «Εγώ είμαι κύριε, καλώς ήρθατε» «Όπως ήρθα έτσι θα φύγω! Το ξενοδοχείο σας δεν βρίσκεται στην σωστή τοποθεσία!». Για να πω την αλήθεια, εκεί κάπου με ζώσανε τα φίδια. Ο τύπος ήταν 50-φεύγα, η γυναίκα του 40-φεύγα, και είχαν και οι δύο ανεξήγητα κόκκινα πρόσωπα και γλαρό βλέμμα. Θυμάμαι είπα από μέσα μου «Λευκή κάνε την πάπια γιατί θα φάμε ξύλο».

«Τι έχει η τοποθεσία κύριε? Είμαστε στην αρχή της Χώρας, που αυτό προσφέρει ησυχία, και είμαστε 4 λεπτά (μετρημένα) περπάτημα από το κέντρο κι αυτό σας προσφέρει άμεση πρόσβαση στα πάντα, δεν έχουμε ανηφόρες κτλ. Ποιο το πρόβλημα?» «Δεν είστε στο κέντρο κέντρο της Χώρας. Δίπλα στα μπαρ. Εμείς πίνουμε, και δεν μπορούμε να περπατάμε μέχρι να φτάσουμε στο δωμάτιο». Μου φάνηκε τόσο extreme που πήρα ένα βλέμμα γεμάτο απορία και ρώτησα «μα πόσο πίνετε πια?». Η σύζυγος με κοίταξε μια, κοίταξε και τον άντρα της με αγάπη και με ένα γλυκό χαμόγελο στα χείλη είπε «αχ πίνει πολύ η αγάπη μου!!!»

Τελικά έφυγαν για να βρουν κάπου αλλού να μείνουν, δίπλα στα μπαρ.

14 σχόλια:

Flonsavardu είπε...

χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα. θε μου τι ατάκα.

Θανασης είπε...

χαχαχαχαχαχαχα ειχα λιγα μαλλια μου πεσανε και αυτα!!!!με αυτα που διαβαζω!!!καλημερα καλο σ/κ

happypepper είπε...

Άβυσσος η ψυχή του ανθρώπου...
Απίστευτο...
Μου φαίνεται και γω θα συγκεντρώσω μια σειρά από μαλακισμένες ατάκες.
Η μαλακία είναι τελικά διαχρονική και υπερτοπική. δε γνωρίζει όρια και ηλικίες...
Φιλιά πολλά λευκή μου! καλό κουράγιο!

Ευρύνοος είπε...

Προτείνω αλλαγή τίτλου..

Hot-el stories (καυτές Ελληνικές ιστορίες)..

χαχα

D.Angel είπε...

Στο Βόσπορο γρήγορα!
Χα χα χα
Καλησπέραααααα

Λευκή είπε...

Flon,

ρε συ... φρίκαρα! Το είπε στο στυλάκι που λένε μερικές "αχ είναι φαγανός ή αγάπη μου!"...

Λευκή είπε...

Θανάσ'!!!!!!!!!!!!!

Που'σαι ρε??? Τι κάνει η οικογένεια? Γυρίσατε από την Χαλκιδική????
Φιλιά πολλά σε όλους!!! :)))

Λευκή είπε...

happypepper,

θα σε παραπέμψω σε μια παλιά μου ανάρτηση όπου είχα προτείνει αντί να γιορτάζουμε την ώρα της Γης μια φορά το χρόνο, να γιορτάζουμε αντ'αυτού την Ώρα του Μαλάκα κάθε βδομάδα. Πρέπει να σου πω πως είχα βρει πάμπολλους υποστηρικτές και το κίνημα των bloggers έδειξε για ακόμα μία φορά τον αλτρουισμό και την ευαισθητοποίησή του στα θέματα που αφορούν τα κοινα...
Για δες.

http://amandarobins.blogspot.com/2009/03/blog-post_31.html

;)

Λευκή είπε...

Ευρύνοε!!!

όλο στο σεξ είναι ο νους σου τώρα τελευταία. Τι έγινε? Όποτε μπαίνω στο blog σου όλο κάτι αισθησιακούς τίτλους βλέπω, φωτογραφίες κτλ. Δεν σχολιάζω γιατί το μόνο που θα είχα να πω είναι το παλιό κλασικό απόφθεγμα "τι έγινε ρε παιδιά? εβριμπάντι ιν δις τάουν φακς εξέπτ μι?".

Λευκή είπε...

Dreamer μου,

Βόσπορο, Αιγαίο και λοιπές θάλασσες, όλα είχε σκοπό να τα πιει ο μπάρμπας! Μάλιστα πριν φύγουν, εγώ σαν καλή εργαζόμενη που υποστηρίζω την επιχείρηση που δουλεύω, πέταξα ένα "καλέ κι εμείς έχομεν μπαρ, γεμάτο είναι, πίειτε τα μη μας λήξουνε..."
;-)

happypepper είπε...

λευκή μου,
διάβασα την ώρα του μαλάκα και πρέπει να σου πω ότι συμμετέχω και γω άνετα στο κίνημα του μαλάκα.
και με ενοχλεί πολύ ότι το ξέρω ότι είμαι μαλάκας και ότι το εκμεταλλεύονται τα διάφορα σκουλίκια και μου το λένε και στη μούρη μου...
Δεν ξέρω.
Νομίζω ότι προτείνω μια "ζωή με χαραμέδες", με στεγανά όπου τα διάφορα σκουλίκια να μην μπορου΄ν να εισχωρήσουν.
Και την εισηγούμαι αυτήν τη στιγμή.
καλή συνέχεια κυριακής.

Λευκή είπε...

happypepper,

μμμμμ καινούρια λέξη!!!!! Σαφώς καλύτερη από τις "περπατούσες".
Χαχα! :))

zekia είπε...

χαχχαχαχαχααα!! καταπληκτική ατάκα! λες και βγήκανε απο ταινία! το ζευγάρι των μπεκρήδων! τι άλλο θα ακούσουμε και τι άλλο ακούσεις

disa είπε...

AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,性愛,a片,AV女優,聊天室,情色