Σάββατο, 8 Αυγούστου 2009

Hotel stories


Αυτό τον καιρό ασχολούμαι με αξιοσημείωτο ζήλο με ένα μόνο θέμα : το μέτρημα. Μετράω μέρες. Μέρες ως τις 04/09 και μέρες ως τις 31/10. Όλα τα άλλα που μπορεί να συμβαίνουν με αφήνουν παγερά αδιάφορη. Δεν με αγγίζουν. Αυτή η ψυχολογική μου κατάσταση θα μπορούσε άνετα να ονομαστεί "φούντα τρίφυλλη και με χοντρή τζιβάνα". Όχι πως έχω καπνίσει τπτ περίεργο, το αντίθετο, έχω κόψει μέχρι και το τσιγάρο εδώ και καιρό. Σαν "state of mind" το λέω. Κοιμάμαι, δουλεύω, τρώω και...μετράω. Ρομποτικά. Γι'αυτό δεν γράφω εδώ πέρα, δεν έχω κάτι ενδιαφέρον να πω.

Χτες όμως συνέβη ένα περιστατικό που με ξεκούνησε.

Ήρθε μια κοπελίτσα που μένει στο ξενοδοχείο τις τελευταίες 10 μέρες, για να με ρωτήσει κάτι. Ακούμπησε τους αγκώνες της πάνω στον πάγκο της ρεσεψιόν και άρχισε να ... βήχει. Εγώ σαν άνθρωπος και σαν προσωπικότητα και σαν καλή ρεσεψιονίστ, την άφησα να ολοκληρώσει τον βήχα της παρατηρώντας την, καθόλου διακριτικά θα έλεγα. Το κορίτσι είχε τα χάλια της, ταλαιπωρημένη και άρρωστη και φαινόταν να ψήνεται στον πυρετό. Και τρώω μια φλασιά ναααα με το συμπάθειο. "Ρε λες να έχει την γρίππη των γουρουνιών??" Στο δευτερόλεπτο βγήκα από την νιρβάνα μου και με έντονο ύφος άρχισα να της μιλάω για θέματα κοινής υγείας και επέμενα να την εξετάσει γιατρός (ένας γνωστός που θα μου έδινε πλήρη αναφορά κατόπιν). Τι να κάνει και η κοπελίτσα, το ύφος μου δεν ήταν και το φιλικότερο όλων, αναγκάστηκε να δεχτεί. Την ξαπόστειλα στο δωμάτιό της και έφερα τον Στελάρα να την δει. Ο περί ου ο λόγος Στελάρας, έλαβε ρητές εντολές να την εξετάσει εις διπλούν α) για να σιγουρευτώ και β) για να δικαιολογήσει το υπέρογκο ποσό που ζητάει για κατ'οίκον επίσκεψη.

Όσο γινόταν η εξέταση εγώ σαν καλή νοικοκυρά πέρασα ολόκληρο τον πάγκο της ρεσεψιόν ένα χέρι οινόπνευμα και έπειτα ένα χέρι dettol. Ησύχασα μόνο όταν ψιλολούστηκα και η ίδια με τα προαναφερθέντα υγρά.

Μόλις τελείωσε η εξέταση, ο Στελάρας ήρθε καρφί σ'εμένα. Η κοπέλα δεν είχε τίποτα ανησυχητικό, μια ευαισθησία στις αμυγδαλές της μόνο, που όταν κρυολογήσει την ταλαιπωρεί εκεί. Μια αντιβίωση και θα γίνει περδίκι.

Ενώ μου τα έλεγε αυτά εγώ τον κοίταζα γεμάτη αμφιβολία. Και στο καπάκι μου είπε και το εξής χαριτωμένο "Ρε Λευκή, εσύ δεν βλέπεις καν τηλεόραση, πώς σε έπιασε αυτός ο πανικός? Σε είχα για λογικό άνθρωπο".

Χμμμμ. Μέγα λάθος!

Ο άνθρωπος λειτουργεί περίεργα σε καταστάσεις πανικού και απειλής. Κι εγώ που είμαι κόρη της μάνας μου λειτούργησα με τον τρόπο της : ΑΠΟΛΥΜΑΝΣΗ!!! Για καλό και για κακό....

14 σχόλια:

pandora είπε...

Χα! χα! χα! Λευκουλίνι μαζί σου. Κάλιο γαϊδουρόδενε παρά γαϊδουρογύρευε έλεγε η γιαγιά μου.
Άντε βρε...και καλό πολίτης!

Ματς

happypepper είπε...

Θα συμφωνήσω απολύτως, και ειδικά αν σκεφτείς την άθλια τρομοκρατία των ΜΜΕ γι' αυτούς τους ανθρώπους που αποκαλούμε "περιστατικά'.
Κουράγιο με τη ρεσεψιόν...
Σού χω πει ότι ο λόγος της κούρασής μου όλο το χειμώνα είχε να κάνει με ανακαίνιση ξενοδοχείων;
Θυμάμαι να προσπαθώ να καταλάβω πως λειτουργεί, τί χρειάζεται να προβλεφτεί, τί να κατασκευαστεί κλπ και το δ/ντή να ΄μην κάνει τίποτα. τελικά έγινε όπως όλα. Έκανα ό,τι μπορούσα διαισθητικά περισσότερο και κατόπιν εορτής κουβέντιασα με τον FO manager (που δεν είχε προσληφτεί νωρίτερα!!!!), διορθώσαμε κάτι ψιλά και τέλος καλό όλα καλά.

Τέλος πάντων.
καλό κουράγιο και πάλι.

NANTIA-BAD RELIGION 7 είπε...

Οι παλιές "αγάπες" δε ξεχνιούνται εύκολα!!
Καλά να περνάς και υπομονή!
Πολλά φιλιά.

Nikos.Lioliopoulos είπε...

Γιατρός ονομαζόμενος Στελάρας; Γουσταρω!
Υποθέτω οτι συστήνεται με το σοβαροπρεπές Στυλιανος....

Λευκή είπε...

pandora,

Να'σαι καλά! Μόλις αποφυλακιστώ ξέρεις.... χρωστώ την γνωστή black forest! ;-)

Λευκή είπε...

happypepper,

η τρομοκρατία αυτή έχει επιβληθεί από τα μέσα..αλλά έχω την εντύπωση πως σαν είδος την γουστάρουμε. Μας φτιάχνει.

Δύσκολη δουλειά, πρώτη φορά που ασχολούμαι με κάτι τέτοιο. Βέβαια γι'αλλού ξεκίνησα εγώ κι αλλού βγήκα, αλλά σαν δουλειά έχει κάποια πολύ θετικά στοιχεία και κάποια που με φρικάρουν. Δεν θα το ξανακάνω για να πω την αλήθεια, τουλάχιστον όχι σε μέρος που δεν μπορώ να φύγω ανά πάσα στιγμή.
Καταλαβαίνω πόσο δύσκολη πρέπει να ήταν η δουλειά σου, από την άποψη πως το κάθε τι πρέπει να είναι έτσι σχεδιασμένο ώστε να είναι απολύτως λειτουργικό. Εμείς εδώ ΔΕΝ είχαμε αρχιτέκτονα με διαίσθηση! ;-)

Καλές διακοπές σου εύχομαι και ξεκούραση, ηρεμία και "επιστροφή στο παιδί".

Λευκή είπε...

Νάντια,

Για τις παλιές αγάπες μη μιλάς
στα πιο μεγάλα "θέλω" κάνουν πίσω
δεν άντεξαν μαζί και χάθηκαν μακριά .

Λευκή είπε...

Nikos.Lioliopoulos,

χαχαχα ναι έτσι γράφει στην κάρτα!!!
Συζήτηση στο τηλ. :
-Έλα ρε... πού είσαι και δεν το σηκώνεις???
-Έλα ρε... λιάζομαι στην Παράγκα.
-Στελάρα κάνε κάτι, έχω μια εδώ πέρα που πρέπει να'χει το χτικιό. Έλα να τη δεις και φέρε μου 10 κιλά betadine.
-Καλά ρε. Πειράζει αν έρθω κατευθείαν και δεν πάω σπίτι για ντους?
-Καλέ άσε τα πλυσίματα τώρα και έλα... επειγόμαστε σε λέω!
-Οκ.

Και ο Στελάρας, με τα αλάτια και με την επαγγελματική κάρτα του γράφει "Στυλιανός", ήρθε και έβγαλε το πόρισμα. :))

Blackangel είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Blackangel είπε...

Μια απορία μόνο (προσπάθησα να εκμαιεύσω την απάντηση από το κείμενο ή τ σχόλια χωρίς να τα καταφέρω).

Τον Στελάρα ποιός τον πλήρωσε?

Για να δω μήπως εκτός από πανικό-βλιτο κλπ κλπ είσαι και γαιδούρα.

:-)))

Λευκή είπε...

Μα φυσικά η κοπελίτσα Black....
;)

Thanks για το "βλίτο". :))

Blackangel είπε...

Η κοπελίτσα ήθελε γιατρό ή εσύ της τον έφερες με το ζόρι?

;-)

Λευκή είπε...

Ήταν άρρωστη αφού!
Ποιος της είπε να βήξει σε κοινή θέα?

Blackangel είπε...

Άλλοι λένε αφού και άλλοι κάνουν αψού θα έπρεπε να'ναι ο τίτλος της δημοσίευσης.

Αντ'αλλού.

:-))