Τρίτη, 1 Σεπτεμβρίου 2009

Τραγούδι!

5 σχόλια:

pandora είπε...

Δηλαδή τώρα από που να το πιάσω το θέμα για να μην μου ξεφύγει;
Ήρθαν τα ΚΑΠΗ πενταήμερη και σε επηρέασαν;
Σε πείραξε που Φθινοπώριασε αλλά δεν Φθινοπώριασε;
Ή δεν έχω δυνατό σήμα για να πάρω το μήνυμα;
Τέλος πάντων, ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!!!

Λευκή είπε...

pandora,

χαχαχα!!! όχι ρε συ κάτι πολύ πιο απλό είναι. Έχω πιάσει τον εαυτό μου να ζηλεύει, να έχω τάσεις ξεμαλλιάσματος και διαφόρων άλλων "ευγενικών" συμπεριφορών. Έψαχνα λοιπόν μουσικές με το θέμα αυτό και βρήκα αυτό το τραγούδι. Οι άλλες επιλογές πού είχα ήταν το "ζήλια μου" της Αλεξίου και ένα του Κουρκούλη. Άρα? Νομίζω ορθώς έπραξα.

Καλό μήνα κούκλα μου! :))

happypepper είπε...

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kalo mina!
Filia!

Λευκή είπε...

happypepper,

καλό μήνα :))

Konstantinos είπε...

Αγαπητή Λευκή, θέλω να σε πληροφορήσω οτι το μυθιστόρημα τρεις σταγόνες αίμα έχει τελειώσει, τα δικαιώματα έχουν κατοχυρωθεί και αρχίζω την επικοινωνία με τους εκδοτικούς οίκους.

Έτσι, έχω αποφασίσει να συνεχίσω το blog μόνο για μερικά άτομα που βρίσκονταν μαζί μου από την αρχή.
Αν θέλεις να είσαι από τους πρώτους που θα το διαβάσουν απάντησε στην πρόσκληση που έστειλα στο email που έχεις στο προφίλ σου.