Πέμπτη, 3 Σεπτεμβρίου 2009

Όχι ρε... του πούστη δηλαδίς!!!!!!!!


Καλέ τι έμαθα μόλις τώρα πριν πάω για ύπνο. Μπήκα στο in.gr και διάβασα με μάτια γλαρά τα εξής :

"Πρόωρη προσφυγή στις κάλπες ανακοίνωσε την Τετάρτη με τηλεοπτικό του διάγγελμα ο πρωθυπουργός Κώστας Καραμανλής, επικαλούμενος τις ανάγκες της οικονομίας και τη δεδηλωμένη πρόθεση του ΠΑΣΟΚ να οδηγήσει ούτως ή άλλως τη χώρα σε εκλογές με αφορμή την Προεδρική εκλογή, στις αρχές του 2010. Ο πρωθυπουργός δεν ανέφερε την ημερομηνία διεξαγωγής των εκλογών, όμως όλες οι πληροφορίες συγκλίνουν ότι θα είναι στις 4 Οκτωβρίου."

Ρε συ Κώστας? Πας καλά μωρό μου? Ρε συ μην το κάνεις 4 Οκτωβρίου. Ρε γαμώτο δεν θα είμαι στεριά, πού στον πέοντα θα πάω να ψηφίσω? Κι εγώ ελληνίδα πολίτης είμαι, γιατί με την φέρνεις έτσι? Και γιατί περικαλώ θα κάνεις εκλογές? Για 3-5-10 ψιλοσκανδαλάκια? Σιγά τα ωά. Επειδή ο Γιώργος θέλει ντε και καλά? Αυτός μονίμως θέλει και μονίμως χάνει. Ντιπ χαζό. Δεν έκλεισε λέει τα εκλογικά κέντρα από τις Ευρωεκλογές και τα'χει στο περίμενε ως τις κανονικές, τις επίσημες. Χμμμ.... αυτά ποιος τα πληρώνει τόσο καιρό? Αλλά τώρα που το σκέφτομαι είναι πολύ καλή φάση, ειδικά που σκέφτομαι αλλαγή καριέρας. Θα δηλώνω επάγγελμα : Περιμένω τις επόμενες εκλογές. Πάει αυτό ήταν. Είμαι ΠΑΣΟΚτζου όπως και ΠΑΟΚτζου. Ταιριάζουν και ηχητικά. Όπως και στις εξελίξεις.
Ή μήπως να γίνω ΛΑ.Ο.Σ.? Κι αυτοί καλά περνάνε, όλο κάτι σφαγές πατριωτών γιορτάζουν. Και δώστου ομιλίες και κακό ο Χέρης-χέρης, στο Βίτσι, μες στο πράσινο! Αυτά είναι γούστα!
Από την άλλη "οι εκλογές αποτελούν ευκαιρία για να χαλάσουν τα σχέδια των δύο μεγάλων κομμάτων" λέει η Αλέκα με τον Αλέξη.
Λοιπόν αυτό που έχω καταλάβει εγώ είναι πως αυτοί γουστάρουν τρελά την όλη φάση και δεν τους καίγεται καρφί για τα πραγματικά προβλήματα του κόσμου, που στο κάτω κάτω τους πληρώνει. Να σας πω? Το ξέρετε πως δουλεύω σε ξενοδοχείο? Αν θέλει κανείς, ΑΝ λέω, ΑΝ, στις 4 Οκτωβρίου στην Μύκονο είναι ΓΑΜΑΤΑ!!!!

10 σχόλια:

Nefelovatis είπε...

Ναι μια χαρά θα είμαστε.. Ζητάνε να πάμε να δηλώσουμε πόσο θέλουμε να μας πατάνε, για να μην πω κάτι άλλο, και θα μας κοιτάνε χαρωπά. Εγώ να δεις, που έχω να πάω 800 χιλιόμετρα για να ψηφίσω. Μα θα πάω, όπως και να ‘χει! Τουλάχιστον, για να λέω,

ΌΧΙ στο όνομα μου, μα ούτε και στην ψήφο ή την αδιαφορία μου!

Καλό μας ξημέρωμα…

tantoguanto είπε...

Εγώ τι να πω που ούτε Πασόκος είμαι ούτε μπαοκτζής και για αρχές Οκτώβρη έχουμε προγραμματίσει τρελό πάρτη στο Taj maxal στο νησί;
Φιλιάααα!!!

Πέτσες © είπε...

Τι λές τώρα ρε /..????
Να ζητήσεις άδεια με κάθε κόστος για να ψηφίσεις το μεγαλύτερο χουντικό πολίτευμά....
Έχεις να ψηφίσεις σκατά....Πολλά σκατά και πρέπει να διαλέξεις ένα......Το διαλέγεις και μετά δεν ξανα αποφασίζεις για κάτι....
Αναλαμβάνουν κάτι σκατά...Και αντε βγάλε άκρη....
Οπότε ακόμα και να σε απολύσουν στο τέτοιο σου ...Εσυ θα έχεις ψηφίσει!!!!


Πολύ σκατολογία αλλά δε μου βγαίνει αλλιώς, ;otan milao gi ayta....

Λευκή είπε...

Nefelovatis,

ειλικρινά ο προβληματισμός μου δεν είναι το αν πρέπει ή όχι να ασχολούμαστε με τα της πολιτικής. ΠΡΕΠΕΙ να το κάνουμε αλλά ΠΡΕΠΕΙ και να αναλαμβάνουμε τις ευθύνες μας ως προς τα αποτελέσματα. Το γεγονός που με προβληματίζει είναι το τι να επιλέξει κανείς έτσι όπως έχουν τα πράγματα. Σκύλες και Χάρυβδες είναι όλοι τους...

Λευκή είπε...

tantoguanto,

με πληγώνεις. Δεν είσαι ΠΑΟΚτζής???? Να μετανοήσεις ΠΑΡΑΥΤΑ!!!
χαχα
Λοιπόν, δεν μπορεί ο οποιοσδήποτε τυχάρπαστος Κωστάκης να μας ξεβολεύει από τα σχέδιά μας. Το πάρτυ προφανώς έχει κανονιστεί εδώ καιρό, τι φταίμε εμείς που του σηκώθηκε αυτουνού να κάνει εκλογές??

Λευκή είπε...

Πέτσα,

εδώ δεν φεύγω από δω για άλλους λόγους, σοβαρούς και σωστούς, θα έφευγα γι'αυτό?
Έτσι όπως το είπες είναι όλοι τους και με μεγάλη μου λύπη δεν βλέπω φως πουθενά ή έστω μια παραμικρή διάθεση για αλλαγή (νοοτροπίας).

Φιλιά πολλά κι από εμένα :))

So far away ..... είπε...

Έφυγε ο ένας μπουλης , θα έρθει ο άλλος τώρα !

Έλα ρε λευκή πλάκα θα έχει . . . . . !

Που να τρέχουμε τώρα στη Μύκονο , αν μου έλεγες Αντίπαρο ή Ικάρια κάτι θα γινόταν . . . !

Άντε τα λέμε τρελοκόριτσο !

Υ.Γ. Αλήθεια τι κάνει το τσεκούρι σου , αράχνες έπιασε ;

Λευκή είπε...

So far away,

πλάκα θα έχει? Συγκεντρώσου!! Το μόνο που θα γίνει είναι η αύξηση της ρύπανσης από τις αφίσες του και τίποτα άλλο! Το ζήτημα των "επιλογών" πάντως στις εκλογές το βλέπω σαν ένα νόμισμα πολύπλευρο που σε κάθε πλευρά έχει το ίδιο σχέδιο με μικρές παραλλαγές κι εμείς ερχόμαστε να πούμε ποια πλευρά μας αρέσει περισσότερο...

Υ.Γ. Τσεκούρι ε?? Χμμμ, λες να το'χω ακόμα??? ;-)

γυάλινο δάκρυ είπε...

Έχω καλύτερη ιδέα και πιο αποτελεσματική. Βουρ για Χαβάη μόνιμα και άστους να κουρεύονται.

Jparalias ή απλά...Γιάννης είπε...

Δεκαετίες τώρα οι Έλληνες ψηφοφόροι ψηφίζουν το λιγότερο κακό, στο μέτρο πάντα του εφικτού, απλούστατα επειδή δεν υπάρχει κάτι αντικειμενικά καλό! Η πορεία της χώρας είναι η καλύτερη απόδειξη!! Ωστόσο, ένα δικαίωμα έχουμε και εμείς οι άμοιροι, αυτό της ψήφου και θα το χαλαλίσουμε; Ας φερθούμε υπεύθυνα μήπως και τα εγγόνια μας χαρούν μια Ελλάδα διαφορετικής νοοτροπίας, όπου ο πολίτης αντιλαμβάνεται το "η ισχύς εν τη ενώσει" και δεν αφήνεται έρμαιο των εκάστοτε λαμογίων! Το να μην ψηφίζει κάποιος δεν είναι στάση ζωής, αλλά αποστασία σε ένα δημοκρατικό πολίτευμα! Το τι θα ψηφίσει είναι προσωπική επιλογή, ομολογουμένως δύσκολη, όχι όμως ανέφικτη!! Αλί και τσρισαλί σε μας τους απλούς πολίτες! Τα μεγάλα κεφάλια θα βρίσκουν πάντα καινούργιους τρόπους να χρησιμοποιούν τις κουτάλες τους!! Καλό Σαββατοκύριακο να'χουμε!!