Τρίτη, 15 Σεπτεμβρίου 2009

Τι είναι μαύρο και σου δείχνει τον μέσο?

-Το μέλλον μου?

Ξυπνάω, φτιάχνω καφέ και περιμένω. Πότε ανοίγω την τηλεόραση, βλέπω ποιος έχει ιδιωτικό νησί, πού και πόσο το πουλάει. Κάποιες φορές την ξεχνώ και κοιτάζω έναν τοίχο με τις ώρες. Είναι ένας συγκεκριμένος που τον έχω σταμπάρει, του έχω αφιερώσει πολλές ώρες. Το ρεκόρ μου είναι 4 ώρες. Με τον ίδιο καφέ. Και ούτε καν καπνίζω. Κάτι τέτοιες στιγμές θα ήθελα να μην το είχα κόψει και να κάπνιζα σαν αράπης. Περνάει η ώρα έτσι. Δεν μετράς τον χρόνο με λεπτά αλλά με τσιγάρα. Π.χ. σε 2 τσιγάρα θα σηκωθώ να πάρω το μανό να βάψω τα νύχια. Ή σε 3 τσιγάρα θα στεγνώσει η μπογιά. Άσε, βαριέμαι, ποιος τρέχει όλη την ώρα στο περίπτερο.
Κι ενώ κοιτάω τον τοίχο - ευτυχώς δεν του μιλάω ακόμα, έχω μέλλον- κι αυτός εκεί, ακούνητος.. περνάει ο καιρός.
Κι ενώ αυτό θέλω, να περάσει ο καιρός για να φύγω, να "αποφυλακιστώ", να πάω εκεί που θέλω.... με πιάνει ένα αχ.
Κι έρχεται και δεν φεύγει.
Δεν την μπορώ την αβεβαιότητα.

10 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

δεν θελο τον μεσο,
θελω τον μαυρο και μονο

φιλακια

Υάδα είπε...

Από τη στιγμή που έχεις αποφασίσει τί θέλεις να κάνεις, το αύριο δεν είναι αβέβαιο.. απλά απροσδιόριστο :-)

Καλό σου απόγευμα

Πέτσες © είπε...

Kαλά τόση ώρα είχα ανοιχτό το blog σου σε άλλη καρτέλα και άκουγα τη τραγουδάρα που έβαλες....
Τρομερός ο Ζερβουδάκης!!!!!


Πολύ προβληματισμός το κείμενο...
Θέλει πολύ σκέψη και ακόμα πριν λίγο ξύπνησα...Αμα το καταλάβαινα θα το έκειγα κιόλας.....χααχαχαχαχαχα


ΦΙΛΟΥΡΕΣ!!!!1

Λευκή είπε...

Ανώνυμε,

το σαπούνι σου κι αν πλένεις τον αράπη σου χαλάς.

Λευκή είπε...

Υάδα,

λοιπόν άκου πώς έχει το θέμα. Ξέρω τι θέλω, αλλά το βρίσκω δύσκολο να το αποκτήσω/κατακτήσω μ'αυτά που βλέπω γύρω μου.
Απροσδιόριστο ή αβέβαιο, όπως και να'χει, ο στόχος δεν εξαρτάται από εμένα αποκλειστικά (την υπομονή, επιμονή και εργατικότητά μου) αλλά από άλλους παράγοντες πάνω στους οποίους δεν έχω καμιά δύναμη.
Γάμα τα δηλαδή..

Λευκή είπε...

anto,

ρε συ μην ψάχνεις τα κρυφά νοήματα με την τσίμπλα στο μάτι!!!
Αφου ξέρω, εσείς οι Αρειανοί λειτουργείτε καλύτερα όταν τελειώσει το ματς!
Μπουχαχαχαχα!!!!

Φιλιά πολλά :)))

Nikos.Lioliopoulos είπε...

Μακρια απ` τον παππου!

Ο ΜΕΤΑΛΛΑΓΜΕΝΟΣ είπε...

Κ’ ε μείς που ξέρουμε που βρισκόμαστε και που πάμε … κάθε μέρα και κάθε στιγμή …. στα χαμένα ήμαστε … και κάποιες φορές μπορώ να πω ότι η αβεβαιότητα μου λείπει .. γιατί αυτό που ξέρω .. αυτό το γνώριμο σίγουρο .. με πεθαίνει. Λίγο ακόμα .. και μου φαίνεται ότι θ’ αρχίσω να ξανά γράφω. Πάντως μόνο εδώ εμφανίζομαι μέχρι στιγμής …. Some habits are hard to break.

Λευκή είπε...

Nikos.Lioliopoulos,

ο νέος είναι ωραίος αλλά... ο παππούς είναι αλλιώς!!!
:PP

Λευκή είπε...

Καλέ μου metallagmene,

χμχμ!"Λίγο ακόμα .. και μου φαίνεται ότι θ’ αρχίσω να ξανά γράφω." Σαν να λες "λίγο ακόμα και θα ανάψω μπάφο". Γιατί έτσι? Το γράψιμο δεν είναι κατάντια, είναι σκοπός, δρόμος και κατάληξη.
Τιμή μου που εμφανίζεσαι όποτε σου τη βαρέσει εδώ, αλλά πολύ μου έλειψαν "κάποιες" αναρτήσεις σου. ;-) (Νομίζω ξέρεις τι εννοώ)
:)