Παρασκευή, 25 Σεπτεμβρίου 2009

Αυστηρώς ακατάλληλο

Άμα γουστάρεις να διαβάσεις βρισιές συνέχισε, αν όχι φεύγα τώρα.

Γαμώ την πουτάνα μου γαμώ. Με τα ζώα που έχω μπλέξει. Γαμώ λέω.
Αλλά δε φταίει κανένας. Το κεφάλι μου τα φταίει που ήρθα στο γαμωνήσι. Βέβαια. Δε μ'άρεσε εκεί που ήμουνα, ήθελα πιο πολλά λεφτά. Πάρτα τώρα ηλίθια. Τι να πω ρε. Γαμώ. Γαμώ.
Είμαι εδώ πέρα, δουλεύω κάθε μέρα τους τελευταίους 7 γαμωμήνες, έχω ακούσει ΤΑ ΠΑΝΤΑ και δεν μίλησα, έσκασα εντελώς. Και ένας παπάρας που ήρθε με σκοπό να ξεσαλώσει από την γαμωΑγγλία, με ρώταγε χτες το βράδυ πού είναι τα γαμωclubs. Του είπα του παπάρα, του έδειξα στο χάρτη και έφυγε. Και ξημερώματα έψαχνε να με βρει λέει. Να με βρίσει. Γιατι τα γαμωclubs ήταν κλειστά. Τέλος Σεπτέμβρη και ήταν κλειστά. Κι εγώ του έδωσα λάθος πληροφορίες κι αυτός πού θα διασκεδάσει τώρα? Και στα καπάκια του λέει και ο γκέι συνάδελφος "πήγαινε στο Jackie-o" κι αυτος ο μαλάκας είναι στρέιτ και τα παίρνει ακόμα περισσότερο στο γαμωκρανίο του. Κι είμαι εγώ σήμερα στο γραφείο του διευθυντή και απολογούμαι επειδή δεν περνάει ο παπάρας καλά και δεν χορεύει στα clubs και στου βοδιού το κέρατο. Βρε μαλάκα, με ρώτησες εμένα αν έχω πάει ποτέ σε club? Πού στον διάτανο να ξέρω εγώ αν είναι κλειστά ή ανοιχτά? Κι αυτά τα μαλακισμένα τα κολωclub να πάνε να κλείσουν αυτό το γαμωΣαββατοκύριακο?
Αστα διαλα γαμώ την τύχη μου γαμω. Άλλες 36 πουτάνες μέρες δεν θα ρημαδοπεράσουν? Θέλω να τους βαρέσω ρε πούστη μου. Θέλω να δίνω δολοφόνος. Θέλω να κατεβάσω μούρες, πώς το λένε.
Κι εσύ μαλάκα που διαβάζεις μη με πεις "υπομονή" γιατί θα πιάσω εσένα στο στόμα μου.

28 σχόλια:

Ο ΜΕΤΑΛΛΑΓΜΕΝΟΣ είπε...

Θέλεις να δίνεις δολοφόνος ;;;
Εγώ θέλω να δίνω πλούσιος.

Ο ΜΕΤΑΛΛΑΓΜΕΝΟΣ είπε...

Υ.Γ. Υπομονή.

Ο ΜΕΤΑΛΛΑΓΜΕΝΟΣ είπε...

Γαμιούνται τα νησιά !!!!

Λευκή είπε...

Metallagmene,

1. Χέστηκα, δεν πα να πνιγείς κιόλας?

2. Τον παίρνεις ασύστολα.

3. Γαμιούνται!

Λευκή είπε...

Βρε το μαλάκα τώρα το κατάλαβα.
Αυτό σε πείραξε ρε?
Δίνε πλούσιος.

Πέτσες © είπε...

Έτσι ρε Λευκή.....Συνέχισε έτσι....Φουλ μπινελίκι.....Άντε και καιρό είχες να ξηγηθείς έτσι1!!!!!

ΥΠΟΜΟΝΗ ΤΕΛΟΣ ......

ΑΛΛΗ ΦΟΡΑ ΣΤΟ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΣΟΥ ΝΑ ΓΡΑΦΕΙΣ ΟΤΙ ΠΑΣ ΚΑΙ ΣΤΑ ΚΛΑΜΠ ΚΑΙ ΟΤΙ ΤΗ ΒΡΙΣΚΕΙΣ ΤΡΕΛΑ ΕΚΕΙ!!!ΡΕ ΟΥΣΤ!

Λευκή είπε...

Πέτσα!!!!!

εγώ όμως θέλω να τον πατήσω με το αυτοκίνητο.
και μετά
να κάνω όπισθεν
και να τον ξαναπατήσω
και μετά πάλι
και ξανά
αυτά.

D.Angel είπε...

Χα χα χα χα χα
Χα χα χα χα
Οκ δε λέω υπομονή!
Δεν λέω τιποτα!
φιλιά πολλά

Λευκή είπε...

Dreamer,

μη γελάς γμτ! χαχαχα

Ευχαριστώ παιδιά, μου φτιάξατε το κέφι. Όταν τα έγραφα, ειλικρινά ήμουν έτοιμη να εκραγώ.
Ευχαριστώ! :)

Ο ΜΕΤΑΛΛΑΓΜΕΝΟΣ είπε...

Γελάω πολύ …. Αν και έχω μια μεγάλη ένσταση για το 2) της απάντησης σου…

Γαμιέται Κύμολο και Κως, Μύκονο και τα Στείρα

Γαμιέται και η Νάξος μας … η πουτάνα η ζωντοχήρα
(άσχετο .. αλλά ομοιοκαταληξία γαμάτη ε;;;;;;;)

Γαμιούνται τα νησιά … forever !!!!

Ο ΜΕΤΑΛΛΑΓΜΕΝΟΣ είπε...

Y.Γ. ναι ρε αυτό με πείραξε … εσύ θα μου πεις τι θα με πειράζει ;; Μη δίνεσαι μαλάκας !!

Aunt Donna είπε...

ΓΑΜΩ ΤΟ ΠΟΥΣΤΟΝΗΣΙ ΜΕ ΤΙς ΨΩΝΙΣΜΕΝΕς ΠΟΥΣΤΑΡΕΣ που πηγες και εμπλεξες
ΜΑΛΑΚΑ!
κανονισε να ξαναπας θα σα σπασω τα μουτρα.
και ναι μωρη θα στρωσεις τον κωλο σου και θα κανεις υπομονη αλλες 36 μερες γιατι εισαι αλανι και την εχεις.
οκ?

Λευκή είπε...

metallagmene,

shut the fack up επιτέλους!!!!
Δίνομαι ό,τι θέλω λέμεεεεε!!!!

χαχαχα:))))))

Λευκή είπε...

Θειά.

Άει σκάσε κι εσύ που με πήρες απ'τα μούτρα!?!??!?! Και ναι, οκ, τα'παμαν τα συμφωνήσαμαν, θα κάτσω και θα σκάσω, δεν το συζητώ. Αλλά ξέρεις ρε μαλάκα θεία? Όλοι βγάζουν την κάβλα τους και δεν μασάνε πουθενά. Εγώ πού θα τηνε βγάλω? Σκάσε κι εσύ και άκου τα.
(Ρε μαλάκα πολύ σ'αγαπάω, αύριο θα πάω στην Ευρύκλεια να κλαφτώ!)
:PP

Ο ΜΕΤΑΛΛΑΓΜΕΝΟΣ είπε...

Ότι και να δίνεις …. Έχεις 36 πουτάνες μέρες ακόμα !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Και πως θα περάσουν ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; Δεν είναι 5 .. δεν είναι 10 … δεν είναι 20 …. Είναι τριάντα έξι …. Μεγάλες μακριές μέρες …… που θα σέρνεται το κάθε δευτερόλεπτο τους …. Και θα σε βασανίζουν …. Και θα σου γδέρνουν τα μυαλά …… όχι απλά θα ρημδοπεράσουν … θα είναι το ατελείωτο σε αργή κίνηση …. Να δίνεις αρκούδα … και όταν ξυπνήσεις θα είναι ………….άνοιξη!!!!!!! Φιλάκια…….

Λευκή είπε...

metallagmene,

είχα πολύ δίκιο τελικά. Τον παίρνεις.
Κυριολεκτικά. Και νομίζω το γουστάρεις. Τα παιδιά και η γυναίκα είναι απλά ένας φερετζές. Ένα πέπλο συγκάλυψης. Νομίζω τα βράδυα όλο σκέφτεσαι εύσωμους, μελαμψούς με μακριές σκούρες βλεφαρίδες και λάγνο βλέμμα.
Εγώ μπορεί να "δίνω" αλλά εσύ τον παίρνεις.
χαχχαχαχαχαχα

:)))

Ο ΜΕΤΑΛΛΑΓΜΕΝΟΣ είπε...

Πολύ αφηνιασμένη σε βρίσκω …… Δεν σημαίνει ότι όλοι οι άντρες τον παίρνουν επειδή εκεί στο συγκεκριμένο νησάκι που επέλεξες … Ότι βλέπεις …. Ταλαντεύεται …. Τι να σου κάνεις;;;;; Αλληθώρισες από το πολύ κούνημα …. Σε διαβεβαιώνω … υπάρχουν άντρες ακόμα … αλλά για 36 μέρες τεράστιες endless μέρες … εσύ δεν θα ‘χεις τη χαρά να το διαπιστώσεις … Και ποιος ξέρει και για πόσο ακόμα………..
Bouhahahahahahaaaa !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Aunt Donna είπε...

να πας στην αδερφημ αυριο να κλαφτεις.
ειναι συμπονετικια αυτη θα σε καταλαβει.
και να την πεις οτι της εχω και μια αφιερωση της ξεκωλιαρας.
οσο για αυτους
γραφτους στο μουνι σου σε παρακαλω πολυ χρυση μου!

Λευκή είπε...

metallagmene,

έλα μην ντρέπεσαι, βγες από την ντουλάπα. Μην ταλαντεύεσαι, τουλάχιστον όχι μόνος σου! :P
Ναι, υπάρχουν άντρες ακόμα και το ξέρω και θα το νιώσω πολύ σύντομα. Αλλά κι εσύ μπορείς, ωραίο παιδί είσαι, βγες καμιά βόλτα! Ποιος ξέρει για πόσο ακόμα θα περνάει η μπογιά σου...

Buhahahha :PP

Λευκή είπε...

Ρε θεία,

πόσα να χωρέσει κι αυτό πια? Κανονικά με τόσα που γράφονται εκεί κατά καιρούς θα έπρεπε να έχει το μέγεθος καλντέρας...

Ο ΜΕΤΑΛΛΑΓΜΕΝΟΣ είπε...

Να βγω απ’ τη ντουλάπα ;;;; «Λύκε λύκε είσαι εδώ ;;;» Είσαι ;;;;

sofia είπε...

Πόσο σε καταλαβαίνω! Εμέναμου λένε να μαλώσω ευγενικά!!Γαμω την ιδιωτική εκπαίδευση γαμώ!
Καλημέρα

Λευκή είπε...

metallagmene,

θα σου πω ένα παραμύθι. Πρόκειται για το παραμύθι "Ο Πέτρος και ο λύκος". Ο Πέτρος που λες μικρέ Θανασάκη ήταν ένα μικρό καλό βλαχάκι που φύλαγε ένα κοπάδι πρόβατα στο βουνό. Μια μέρα βαρέθηκε να την παίζει (τη φλογέρα) και είπε να κάνει μια πλάκα. Έτσι, να μαλακιστεί λίγο. Κατεβαίνει ροβολώντας την πλαγιά και μόλις φτάνει στην πλατεία του χωριού φωνάζει "λύκος - λύκος". Οι χωριανοί τρομοκρατήθηκαν και συμπεριφερόντουσαν σαν να μπήκε κάποιος σε γκέι κλάμπ και να φώναξε "κορίτσια ο Μπραντ". Πανζουρλισμός. Ο Πέτρος γέλασε με την καρδιά του. Οι χωριανοί μόλις κατάλαβαν το δούλεμα τα πήραν στο κρανίο αλλά δεν μίλησαν. Την άλλη μέρα, ο Πέτρος βαρέθηκε να την παίζει(την φλογέρα) και έκανε το ίδιο κόλπο. Αυτό εξαγρίωσε ακόμα περισσότερο τους χωριανούς. Το ίδιο συνεχίστηκε για κάποιες μέρες. Ο Πέτρος βαρέθηκε το παιχνίδι αυτό. Εκεί όμως που την έπαιζε καθισμένος σε μια ραχούλα, βλέπει τα προβατάκια του να φωνάζουν "μπε - μπε - μπε". Ένας λύκος βρέθηκε στο κοπάδι των προβάτων και κηνυγούσε να τα φάει. Τρέχει λοιπόν ο Πέτρος στο χωριό, "λύκος - λύκος" φωνάζει, αλλά κανένας χωριανός δεν συγκινείται. Ο πρόεδρος του χωριού σηκώνεται από το τραπέζι που έπαιζε πρέφα και του λέει "βρε δε γαμιέσαι κι εσύ και ο λύκος?"
Κι έτσι κανείς δεν τον πίστεψε και ο Πέτρος έχασε όλα του τα προβατάκια.

Ποιο είναι το ηθικό δίδαγμα Θανασάκη????

Λευκή είπε...

sofia,

εγώ στη δημόσια εκπαίδευση χρωστάω την (παρα)μόρφωσή μου και στη μαμά που μόλις έλεγα κακιά λέξη μου έλεγε θα μου βάλει πιπέρι. Μάλιστα θυμάμαι μια φορά αποκαλούσα συνεχώς τον αδερφό μου "βλάκα" για πολλές ώρες αγνοώντας τις απειλές της περί μπαχαρικών. Κατάφερε και με τσάκωσε και μου έβαλε κάτι στο στόμα (και καλά ήταν πιπέρι). Αλλά εμένα μου άρεσε (γιατί ήταν ρίγανη) και μετά συνέχισα να λέω ό,τι γούσταρα. Ε μετά μεγάλωσα και σταμάτησα να βρίζω. Τώρα πια το κάνω μόνο γραπτώς. Αλλά δεν φταίω εγώ, έχω λόγους, στ'ορκίζομαι!

Καλό απόγευμα :))

korinoskilo είπε...

κοπασαν τα νευρα !!!

γκουτ... γιατι δεν εχω ορεξη για μπινελικι :Ρ

πολλα νευρα να το κοιταξεις:ρρρ


καλημερουδια

D.Angel είπε...

Χα χα χα χα χα
χα χα χα χα
Ρε σεις!Δεν την παλεύετε!
Χα χα χα χα
Επεσα κάτω απ τα γέλια!
Πάντα τέτοια!Χα χα χα χα

Λευκή είπε...

Korinoskilo,

κόπασαν τα νεύρα, ειδικά με την αφήγηση του παραμυθιού. Τελικά έχω ταλέντο, σκέφτομαι πολύ σοβαρά τη συγγραφή παιδικών βιβλίων. Μου αρέσει να απευθύνομαι σε άτομα σαν τον μικρό(;)Θανασάκη εδώ πιο πανω. Το πιάνουν το νόημα αμέσως!
Τα φιλιά μου και καλό απόγευμα :))

Λευκή είπε...

Dreamer,

καμιά φορά θυμόμαστε τα παλιά ;-)
:))