Δευτέρα, 28 Σεπτεμβρίου 2009

Γούστα είναι αυτά.


-Αγάπη μου,λέει ο γαμπρός στη νύφη, ήρθε η ώρα να σε κάνω να νιώσεις γυναίκα.
-Αχ ναι αγάπη μου?
-Ναι. Πάρε μωρή να σιδερώσεις το πουκάμισό μου.

Το σιδέρωμα είναι όντως κάτι που ξεχωρίζει εμάς τις γυναίκες από τους άντρες. Είναι κάτι όπως το μεγάλο στήθος ρε παιδάκι μου. Μια γυναίκα ΕΙΝΑΙ πιο καλή στο σίδερο από έναν άντρα, πώς να το κάνουμε τώρα. Το μόνο στο οποίο θα μπορούσε να είναι καλός, θα ήταν στο να το επιδιορθώσει αν χαλούσε (και πάλι μόνο αν πιάνει το χέρι του στις επισκευές).
Μην βιαστείτε εσείς οι φεμινίστριες να με κατακεραυνώσετε. Δεν είναι μόνο το ότι είμαστε "πατροπαράδοτα επιδέξειες" (δλδ η μαμά μας μάθαινε να σιδερώνουμε ενώ στους αδερφούς μας να ρεύονται), αλλά και οι άντρες με τα μεγάλα γουρουνόχερά τους είναι αδύνατον να κάνουν μια σωστή τσάκιση. Επίσης, είναι τόσο τούβλα εκ γεννετής που αδυνατούν να κατανοήσουν τις ταμπελίτσες που είναι ραμένες στα ρούχα. Αυτοί, γεννημένοι και μεγαλωμένοι με την λογική "γιούρια", βάζουν την θερμοκρασία στο τέρμα, τον ατμό στο τέρμα και όποιον πάρει ο χάρος. Όχι κύριέ μου, το γαμάς το ρούχο έτσι.
Ένας άλλος λόγος που με κάνει να γουστάρω τρελά το σιδέρωμα είναι η τσάμπα αυτοψυχανάλυση που μου προσφέρει. Όταν ασχολούμαι με προσοχή στο να μετατρέψω τα ζαρωμένα ρούχα που βγαίνουν από το πλυντήριο σε καλοσιδερωμένα και όμορφα ρουχαλάκια, σκέφτομαι διάφορα ταυτοχρόνως. Αναλύω, μπερδεύω, ξεμπερδεύω και μετά το πέρας της διαδικασίας μένω με ταχτοποιημένα ρούχα και καθαρό μυαλό.
Ο καλύτερος δε τρόπος για να πετύχω τα παραπάνω είναι να ακούω αυτά.
Μια φορά η φίλη μου η Σταυρούλα με είπε το εξής (με το οποίο συμφωνώ και επαυξάνω) "ρε μαλάκα εμείς είμαστε ικανές να είμαστε σαβουρόγριες 75 χρονών, να καθόμαστε στην πολυθρόνα πλέκοντας τερλίκια και να ακούμε ACDC"... (διαφωνώ μόνο με το "μαλάκα").

5 σχόλια:

Polykarpos είπε...

Καταπληκτική αλλαγή στο εξώφυλλο του killers
Και το Ironing Maidens τέλειο...!

Εφη είπε...

να σου φερω να σιδερωσεις και τα δικα μου; γιατι εγω δεν το γουσταρω καθολου το σιδερωμα;
καλημερα και καλη εβδομαδα.

Πέτσες © είπε...

Συγκλονιστική.....

Marina είπε...

Διαφωνώ και με το τιτλο του δίσκου (Iron maiden) και με αυτά που γράφεις περί σιδερώματος. Δεν είναι που οι γυναίκες είμαστε καλύτερες, είναι που οι μάνες μας ΦΡΟΝΤΙΖΟΥΝ να γίνουμε καλές ώστε όταν παντρευτούμε/συζήσουμε να σιδερώνουμε ΕΜΕΙΣ τα ρούχα όλης της οικογένειας. Αυτό είναι πολύ άδικο.
Ο πρώτος μου άντρας ήταν Αγγλος. Σε πληροφορώ οτι σιδέρωνε έτη φωτός καλύτερα απο εμένα, χωρίς τσάκιση τα μανίκια, και τα πουκάμισα τα δίπλωνε αφού τα κολάριζε. Ούτε μλκας ήταν ούτε φλούφλης. Απλά είχε μάθει να σέβεται τον εαυτό του και να μη φορτώνεται σε άλλους τις υποχρεώσεις του.
Αντίστοιχα και ο δεύτερος σύζυγος σιδερώνει θαυμάσια, δεν με κουράζει καθόλου.

Ξεκολλήστε πιά απο τους παραδοσιακόύς ρόλους που σας σπείρουν οι άντρες, εσείς να δουλεύετε και εκείνοι να τα περιμένουν όλα στο χέρι

zekia είπε...

εγώ όποτε είναι να σιδερώσω βάζω μια σειρά να παίζει, οπότε καταλαβαίνεις οτι γίνεται άψογη η τσάκιση! Επίσης αν ξεκινήσεις να πλέκεις τερλίκια, να σου παραγγείλω ένα ζευγάρι!