Κυριακή, 4 Οκτωβρίου 2009

Σχολεία και νεκροταφεία


Σήμερα, όπως κάθε μέρα άλλωστε, με πήρε η μάνα μου τηλέφωνο. Αντί να αρχίσει να μου λέει τι μαγείρεψε, και αν έφαγα/έβαλα πλυντήριο/έκλεισα τα πατζούρια (λες και δεν είμαι 31 αλλά 13), άρχισε καταχαρούμενη να μου περιγράφει την δική της μέρα των εκλογών.

"Αχ παιδί μου δεν ξέρεις τι καλά περάσαμε. Πήγαμε με τον πατέρα σου και την ξαδέρφη σου στο χωριό να ψηφίσουμε! Αχ είδα το σχολείο που πήγαινα μικρή! Και μετά πήγαμε όλοι μαζί να ανάψουμε κερί στον θείο τον Λάμπρο, στον θείο το Θωμά και τώρα είμαι στον Τσέρνο και καθάρισα τον τάφο του παππού του Θανάση! Αν έχουμε χρόνο αργότερα θα πάμε και στον άλλον τον παππού τον Στέφανο. Πολύ το χάρηκα!"

Και μετά (κλασικά) με έβαλε με το ζόρι να μιλήσω στην ξαδέρφη, δίνοντας στην ανυποψίαστη ξαδέρφη το κινητό της την ώρα που μιλούσαμε και λέγοντάς της "να, πάρε να τα πείτε με τη Λευκή". Τι να κάνει και η ξαδέρφη, τι να κάνω κι εγώ, μιλήσαμε τυπικά θέλοντας και μη. Θα ήταν εντελώς περιττό πιστέψτε με, να πω της μάνας μου "γνωρίζουμε και οι δύο τους αριθμούς η μια της άλλης, αν θέλαμε να μιλήσουμε θα το είχαμε κάνει κάποια στιγμή τα τελευταία 5 χρόνια".

Anyway, την τελευταία φορά που πήγα κι εγώ στο χωριό μαζί με όλους να ψηφίσουμε, ήταν εξίσου τέλεια!! Είδαμε το δημοτικό της μάνας μου, ΟΟΟΟΟΛΑ τα σόγια και περάσαμε σχεδόν όλους τους τάφους των 2 νεκροταφείων του χωριού για να ανάψουμε καντήλια και λοιπά. Στα χωριά όλοι με κάποιο τρόπο (ξαδερφοσυνυφάδες, κουνιάδες, μπατζανακοθείες) συνδέονται. Άρα, με τα χρόνια οι πεθαμένοι έχουν αυξητική πορεία σε κάθε σόι. Νταξ μωρέ, έχει κι αυτό τη χάρη του. Επίσης, ακούγονται κουτσομπολιά τύπου "αχ η Βάσω πολύ τον προσέχει το τάφο του μαστρο-Νίκου, κι αυτή η γαϊδάρα η γυναίκα του δεν περνάει ούτε έξω από το νεκροταφείο, να δεις η πρώτη τον είχε γκόμενο και η δεύτερη τον κεράτωνε" και άλλα όμορφα και ευγενικά.

Βασικά αυτός είναι ένας πολύ βασικός λόγος για να πάει να ψηφίσει κανείς. Αναθερμαίνονται οι σχέσεις με όλους, ζωντανούς και μη.


ΥΓ."Αχ και τον ονειρευόμουνα τον παππού σου, σαν να με ζητούσε κερί". "Και γιατί περίμενες να έρθουν οι εκλογές για να του το δώσεις?"

11 σχόλια:

Aunt Donna είπε...

το ΙΔΙΟ! Πανομοιότυπο σκηνικο παίζει παντού! Εχουν κάτι απο γιορτή οι εκλογές πάντα. Παιδιάστικο ε; πάντως η ανάρτηση σου με κανε και χαμογέλασα. Να προσέχεις Ασπρίλα μου!

happypepper είπε...

Μια χαρά! Ζωή σε λόγου μας!

D.Angel είπε...

Πόσο με νευριάζουν όλα αυτά δε λέγεται!Τες πα!
Αντε φιλιά πολλά και να τα ξαναπείτε στις επόμενες εκλογές!
Χα χα χα

aKanonisti είπε...

Γιατί ψηφίζουμε για το μέλλον... βαδίζοντας πάνω στα βιώματα και στις αγάπες του παρελθόντος...
και αυτή είναι η μαγική αφαίρεση... που βρίσκει την ουσία...στα γνήσια λαικά μυαλά που δεν έχουν γαμηθεί.. από τον σύγχρονο "πολιτισμό" μας...

Να την χαίρεσαι την μάνα σου... και μακάρι κάποτε να της μοιάσεις...

Λευκή είπε...

Θεία μου!

όσοι έχουν μεγαλώσει σε μικρότερες πόλεις, κι έχουν ένα χωρίο, καμιά γιαγιά ίσως που μένει εκεί.. κάπως έτσι περνάνε. Μ'αρέσει!

Λευκή είπε...

happypepper,

ναι να έρθετε και για το κονιάκ. :P

Λευκή είπε...

Dreamer,


έλα μαρίιιιιιιι! Φάση έχουν αυτές οι καταστάσεις!

Λευκή είπε...

aKanonisti,

έτσι ακριβώς, όπως τα λες θα έπρεπε να ψηφίζουμε. Δυστυχώς όμως τα βιώματα που έχουμε τώρα είναι αυτά του βολέματος, του συμφέροντος κτλ κτλ κτλ.

Ευρύνοος είπε...

"Άρα, με τα χρόνια οι πεθαμένοι έχουν αυξητική πορεία σε κάθε σόι. Νταξ μωρέ, έχει κι αυτό τη χάρη του."

Ναί.. βρίσκεις μπάλλα να παίζεις .. :p

Λευκή είπε...

Τάσε,

shut up!
xaxaxa :))))

zekia είπε...

έχουν τη γραφικότητά τους αυτές οι μαζώξεις, έχουν τα σπαστικά τους έχουν και τη χάρη τους. Εγώ περνάω καλά πάντως σε τέτοιες περιπτώσεις. Κοιτάζω και παρατηρώ σιωπηλή και χαζογελάω πίσω απο τα μουστάκια μου:)