Τετάρτη, 14 Οκτωβρίου 2009

Μιλιούνια!!!!


Όχι φίλες μου καλές, καλές μου φίλες, δεν θα μιλήσουμε για κουνούπια. Απόψε θα μοιραστούμε όλοι μαζί αντάμα την χαρά των χρημάτων. Και το θεωρητικό (δυστυχώς) αλλά και βαθιά φιλοσοφικό ερώτημα που θα θέσω είναι το εξής : Τι θα έκανες εσύ αστέρι μου με πολλά - πάρα πολλά - εκατομμύρια εκατομμύρια εκατομμύρια ευρώ???
Την έμπνευση επί του ΤΕΛΕΙΟΥ αυτού θέματος την έκλεψα στο ανάμεσα από ένα καλό παιδί που θα πάει μπροστά (αρκεί να πάει λίγο πίσω να πάρει φόρα).
Το λοιπό.
Άμα είχα εγώ πολλά εκατομμύρια δεν θα πίστευα καθόλου στο ρητό που λέει "τα λεφτά δεν φέρνουν την ευτυχία". Αντίθετα θα ήμουν πολύ ευτυχισμένη. Αν μου έλεγε κάποιος πως αύριο το πρωί θα ξυπνούσα και θα ήμουν βαθύπλουτη και τα λεφτά θα ήταν ατελείωτα και δεν θα στερεύανε ποτέ, θα έκανα τις παρα - κάτωθι κινήσεις.
Για αρχή θα έφευγα από το γαμωνήσι, εννοείται. Θα άφηνα όλα μου τα ρούχα, κοσμήματα, καλλυντικά, ακόμα και το αυτοκίνητό μου ως έχουν. Θα έμπαινα στο πρώτο αεροπλάνο που θα περνούσε μπροστά μου και θα έφευγα. Θα πήγαινα μετά κάπου στον Κεραμεικό και θα έπαιρνα τον αγαπημένο μου τραβώντας τον από το χέρι (όχι από τα μαλλιά, δεν διαθέτουμε πολλά για χάσιμο) και θα πηγαίναμε κάπου στην Αυστρία. Εκεί έχει ένα τεράστιο ξενοδοχείο - spa που πας εκεί και σε 3 μήνες βγαίνεις άλλος άνθρωπος. Χαλαροί θα είμαστε, με τα μασάζ μας, τις ιππασίες μας στα χωράφια της Αυστρίας κτλ.
Παράλληλα και ενώ βρίσκομαι σε κρεβάτι μασάζ ακούγοντας ήρεμα χαλαρωτικά κομμάτια στο σιντί (ξέρεις ACDC, ZZTOP, Sepultura κτλ) θα κανονίζω την αγορά εκταρίων στη Νέα Σκωτία, στον Μαυρίκιο και σε διάφορα μέρη της Ελλάδας (Τρίκαλα, Καλαμπάκα, Φιλιατρά). Στο σπίτι δε που θα γίνει η μόνιμη κατοικία θα το γεμίσω με Bang & Olufsen και θα είναι επίσης τίγκα στα Dior. Μέχρι και πατάκια Dior θα έχω. Κι αν δεν υπάρχουν θα τους πλερώ να με φτιάξουν εμένα ωραιότατα πατάκια. Το σπίτι αυτό θα έχει τον αέρα της διακριτικής υπερπολυτέλειας, if you know what I mean.
Η μάνα μου που έχει αδυναμία στα μπιμπελό (έχει γεμίσει το πάνω μέρος των ντουλαπιών της κουζίνας στο σπίτι μας με εκείνες τις πορσελάνινες μαγείρισες με τα γυαλιά που στον πισινό έχουν μια πηρούνα και μια κουτάλα ξύλινη) θα έχει ήδη ξαμολυθεί προς εύρεσιν καινούριων διακοσμητικών στοιχείων με την εντολή "ό,τι είναι αποξηραμένο το κρατάς, ό,τι είναι πλαστικό το πετάς". Ο αδερφός μου, εκεί που είναι ένα απλό μπατσόνι της σειράς, γίνεται αρχηγός της αστυνομίας, πρωθυπουργός και ό,τι γουστάρει. Σάματις λεφτά δεν έχουμε?
Κι αφού θα γίνουν όλα as they were supposed to be, μετά θα αρχίσω τις φιλανθρωπίες. Και εννοείται πως θα είμαι καλύτερη από την Αντζελίνα, σιγά το τσόλι, που μας την βγαίνει κιόλας η χτικιάρα. Άι μαρί στον Μπραντ να του κάνεις κάνα σπανακόρυζο.
Αχχχ!!!
Για πείτε, για πείτε!!!

9 σχόλια:

Flonsavardu είπε...

χαχαχαχαχαχαχαχαχα. τέλειο! "σάματις λεφτά δεν έχουμε;"

χιχι. αχ, τα βρίσκω όλα υπέροχα και κυρίως την πρώτη κίνηση. και τι δεν θα έδινε για ένα τρίμηνο σπα... χαλάρωσηηηηη. :)

D.Angel είπε...

Λεφτά;;;Να φαν κι οι κότες!
Κότες δεν έχουμε!
Χα χα χα χα χα
Κοριτσάκι εγραψες
Αντε καλημέρααααααααααα

Εφη είπε...

εγω αστερι μου δεν θελω πολλα εκατομυρια ευρω. ενα μονο μου φτανει και με περισσευει. αλλα ομως πες μου , ποιος το εχασε για να παω να το βρω εγω; απιαστο ονειρο, καλο μου ειναι αυτο για μενα.
εκατομυρια καλες μερες να εχεις.

Λευκή είπε...

Flon,

χαλάρωση σε σημείο αποσύνθεσης, εννοείται!!! Να έρχεται η κίτρινη να σου κάνει μασάζ και ο μαύρος να σου κάνει αέρα. Αυτά είναι γούστα.
:))

Λευκή είπε...

Dreamer μου,

κι όμως, σκέψου πόσα κοτέτσια κότες θα μπορούσες να έχεις με τόσα -μύρια! :)

Λευκή είπε...

Έφη,

για να πω την αλήθεια κι εμένα άλλα είναι τα όνειρά μου, αλλά σκέφτομαι πόσο πιο εύκολα θα ήταν να τα πραγματοποιήσω έχοντας αυτό ως δεδομένο.
Καλό σου απόγευμα και πολλά φιλιά :)))

Nikos.Lioliopoulos είπε...

Μην ξεχασεις να αγορασεις τα χωράφια μου οποτε μετα θα ειμαι στη διάθεση σου ως σοφέρ ή κηπουρος. Ελπίζω να μη μας ξεχασεις οταν ανέβεις ¨τες κενονιας τα σκαλια¨

Λευκή είπε...

Nikos.Lioliopoulos,

εγώ θα είμαι ανώτερη από την Γιάννα, θα πάρω εφημερίδες, κανάλια και τάνκερ, τα χωράφια σου θα πάρω??? Πιφ!! Τι μπανάλ!!!
:)))

zekia είπε...

χαχαχααααα!! καταπληκτικό το ποστ. Εγώ αν είχα πολλά λεφτά το πρώτο πράγμα που θα έκανα για να βγάλω το άχτι μου θα ήταν να μπω στα χόντος σεντερ... με καρότσι! Θα σήκωνα όλο τον dior και τον lancome και τον este lauder μαζί. Όχι γιατί κάθε φορά που πάω, αγοράζω ένα μολύβι για τα μάτια "το πιο φτηνό". Μετά θα έβαζα σε βαλίτσες τα ψώνια μου και θα έφευγα για βόρεια ευρώπη και μετά ιαπωνία και αφού βαρεθώ τη γκλαμουριά, θα δώσω τα λεφτά στον πατέρα μου, τα καλλυντικά του χοντος σεντερ στη μάνα μου, και θα φύγω για αφρική επ'αορίστου. Καλημέρα!