Δευτέρα, 26 Οκτωβρίου 2009

ReViEw


Αν μπορούσαμε να κάνουμε αυτό που κάνει η γάτα.. τι τις θέλουμε τις γυναίκες?***



Γειά σας πουλάκια! (Που λέει και ο Μάλαμας στην πριγκηπέσσα).

Οι ZZ Top καλοί ήταν, παρά τα (πολλά) χρονάκια τους. Δεν ήταν κανένα τρελό φαντασμαγορικό υπερθέαμα, τίποτα τρελό και εξτρημ. Ήταν μια ροκ συναυλία που μου άρεσε πολύ γιατί συνειδητοποίησα (πάλι) πως για να είναι μια μουσική "δυνατή" δεν είναι απαραίτητα τα ουρλιαχτά και οι φασαρίες. Ήρεμη δύναμη, κάπως έτσι το είδα. Γέλασα πολύ με τα "χορευτικά" τους (δυο βήματα μπρος ένα πίσω). Αλλά ρε παιδάκι μου, αυτά τα νέα τα παιδιά... ντιπ ψυχή δεν έχουν μέσα τους? Καθόμασταν στις κερκίδες (εγώ στο μπούγιο ήθελα να πάω αλλά τελικά έκατσα ήσυχη γιατί ήμουν και βαριά άρρωστη και είπα να κουλάρω) και βλέπαμε τους πιτσιρικάδες μπροστά.. ακίνητους. Έλεος δλδ. Θυμάμαι συναυλίες (προ αμνημονεύτων χρόνων) πχ Ξύλινα Σπαθιά που εγώ και ο αδερφός μου πονούσαμε για 2 εβδομάδες μετά (από το κούνημα του κεφαλιού). Δηλαδή το Σάββατο πιο πολύ κουνιόμουν εγώ καθιστή και άρρωστη και βήχοντας στην κερκίδα, παρά τα εικοσάχρονα μπροστά στη σκηνή. Πιο πολύ κουνιόταν ο Γκίμπονς και ο Χιλ που είναι και 60-φεύγα. Πιο πολύ κουνιόταν κάτι μπαρμπάδες που καθόντουσαν σε κάτι σκαλοπάτια δεξιά μας. Τι να πω, με απογοήτευσαν οι μικροί, το μόνο που τους ένοιαζε ήταν να βιντεοσκοπούν με κινητό ή κάμερα για να τρέξουν να τα ανεβάσουν μετά στο you tube.

Κατά τα άλλα πέρασα καταπληκτικά στην Αθήνα, είδα δέντρα και άκουσα πουλιά μετά από 7,5 μήνες!!! (Διότι στην Μύκονο δεν υπάρχουν δέντρα άρα ούτε πουλιά). Αφού η πρώτη κίνηση ήταν να πάρω το κινητό να ηχογραφήσω!



***Λόγια συναδέλφου μόλις είδε τη γάτα στην στάση αυτή...

5 σχόλια:

Flonsavardu είπε...

πρωτοτυπείς. ήρθες στην αθήνα για να ακούσεις πουλιά! :)

Λευκή είπε...

Flon, πουλιά και πουρά!! Και τα δύο τα λάτρεψα btw!!! :))

D.Angel είπε...

Καλώς σε!
Φιλιά πολλά κοριτσάκι

kos είπε...

Με την ιδια λογική ούτε εμείς τους εχουμε αναγκη!

Marina είπε...

Με τα λόγια του ο συνάδελφός σου δηλώνει ότι έχει φάει ταψιά με χυλόπιττες! Για να μη πώ φούρνους ολόκληρους..! Απ' την άλλη με λίγη γιόγκα, μπορεί να πετύχει το αδιανόητο την αυτοπ*π*πα!
Δεν είμαστε καλά μου φαίνεται!