Τετάρτη, 9 Δεκεμβρίου 2009

Πρόσωπο με πρόσωπο

Μανία με τα δρακουλίνια, ανακατατάξεις και αναπροσδιορισμοί, όπως επίσης και αποτοξίνωση από το ίντερνετ είναι αυτά που κυριαρχούν τώρα τελευταία μέσα μου και έξω μου και παντού.
Επίσης μια παντελής αδιαφορία για τα γενέθλια που έρχονται σιμά κοντά (αύριο) και μεγαλώνω επικίνδυνα.
Επίσης μια ευφορία για τον ερχομό των γιορτών (ναι δεν μισώ τα Χριστούγεννα πια). Ο Άγιος Βασίλης δε, ήταν τόσο κιμπάρης φέτος που μου έφερε όσα ζητούσα τόσα χρόνια και μάλιστα νωρίς νωρίς.. Πώς να μην τον γουστάρω? Ατομάρα ο τύπος σε λέω!
Α και πού'στε? Σας βλέπωωωωωωω!!! :))))))))))
Κι ένα τραγουδάκι, εξαιρετικά αφιερωμένο.

15 σχόλια:

Riski είπε...

Βρε, βρε... σαν τα χιόνια...
Πού είσαι συ ρε;

Αποτοξίνωση ακούω και καταλαβαίνω ότι μια νέα πρέζα εισέβαλε στο σύστημα.
Διόρθωσέ με αν κάνω λάθος.
:)))))

D.Angel είπε...

Ολα καλά αν εξαιρέσεις αυτό με τα δρακουλίνια! Τι να πω κοριτσάκι;Εγώ τρώω την ίδια φρίκη κάθε χρόνο και χωρίς να χω γενέθλια!Περαστικά μαςςςςς

Χρόνια πολλά, πολύχρωμα κι ευτυχισμένα, γεμάτα υγεία κι αγάπη κοριτσάρα!Να σε χαίρονται κ να χαίρεσαι όσους αγαπάς κ σ αγαπάνε!
Φιλιά πολλάαααααααααααα

thumbelina είπε...

Να τα εκατοστήσεις για τα γενεθλιά σου, χρόνια γεμάτα υγεία και ευτυχία σου εύχομαι!!!!
φιλιά καλό βράδυ!

Νηρηιδα είπε...

Χμμμμ εσυ μπορει να αδιαφορεις για τα γενεθλια αλλα εγω θα σου ευχηθω θες δε θες! Λοιποοοοοοοοον 1η ευχη να μη λυσσαξεις απο τα πολλα δρακουλινια, 2η να μην τρομαζεις με την ιδεα του χρονου 3η να εχει διαρκεια το δωρο του γενειοφορου παππουλη για πολυυυυυυυυυυ καιρο(οχι οτι δε θελω να μαθω ποιο ειναι αυτο το δωρο αλλα το παιζω διακριτικη)
φιλια!

Aunt Donna είπε...

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΜΩΡΟ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΑ ΓΕΝΕΘΛΙΑ ΣΟΥΥΥΥΥΥΥΥΟΟΟΥΥΥΟΟΟΥΥΥ!!!
να σε χαιρομαστε!
Χαρες και πανηγυρια σε μονιμη βαση!

Riski είπε...

Χθες είπες αύριο.
Άρα σήμερα,
"χρόνια πολλά με χρήσιμες πρέζες που δεν απαιτούν αποτοξίνωση"
!!!!

Καλά να περνάς!

Λευκή είπε...

Riski, αποφεύγω τις εξαρτήσεις σαν τρελή, τόσο που η προσπάθεια αυτή με έχει κάνει εξαρτημένη. Όμως, πρέπει να παραδεχτώ μου λείπετε πολύ (πληθυντικός ευγενείας ;-)) για το κόψω εντελώς...
ΥΓ. Χαίρομαι που τα "ξαναλέμε" :))

Dreamer μου, σε βρίσκω παράλογη, εντελώς μα εντελώς. Δεν σου αρέσουν τα δρακουλίνια? Δεν έχεις γενέθλια? Στα λάχανα σε βρήκανε?
ΥΓ. Χίλια ευχαριστώ, ειλικρινά οι ευχές δεν είναι "του σωρού" όταν προέρχονται από ανθρώπους που πραγματικά εκτιμώ. :))

thumbelina,
ευχαριστώ πολύ κι εσένα κούκλα μου κι σου εύχομαι τα ίδια (σαν πολύ καλή δεν είμαι σήμερα?). Χαχαχα φιλιάάάάάά!!!

Λευκή είπε...

Νηρηιδα, χαχαχα πολύ γέλασα :)))) Τα υπόλοιπα.... ιδιωτικώς! ;-)
Ευχαριστώ :))

Aunt Donna,
σ'ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου και σου εύχομαι τα καλύτερα! Τόσο καιρό ήσουν από αυτούς που διάβαζα καθημερινά. Έχεις ταλέντο ρε συ, με παρασέρνεις προς τα πάνω.. προς τα κάτω.. σε γέλια..
Και πάλι ευχαριστώ :))

Λευκή είπε...

Riski, Ναι σήμερα είναι. Περιμένω τούρτα όπου να'ναι, ελπίζω να τους έκοψε και να μην έβαλαν ένα κεράκι για κάθε χρόνο, θα θέλω την ηλεκτρική σκούπα να τα σβήσω.
Ευχαριστώ πάντως, και, μιας και είδα πως γιορτάζει και κάποιος πολύ δικός σου άνθρωπος ΝΑ ΤΟΝ ΧΑΙΡΕΣΑΙ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Φιλιά

Riski είπε...

Ευχαριστώ πολύ!

Πάντως εγώ, εδώ και λίγα χρόνια βάζω σταθερά 12 κεράκια στη δική μου τούρτα.
(είναι το μάξιμουμ που μπορώ να φυσήξω με επιτυχία)

Να περάσεις καλά!
Και πρόσεξε: η τούρτα δεν είναι για φάγωμα, αλλά μόνο για τουρτοπόλεμο. Μην κάτσω τώρα να αναλύω σε θερμίδες την άποψή μου.
:)))

zekia είπε...

σε καλά κέφια σε ξαναβρίσκω Λευκή! Καλές γιορτές να έχουμε, φιλιά

D.Angel είπε...

Φύτρωσα!Χα χα χα χα
Εννοούσα χωρίς να χω γενέθλια τέτοιες μέρες!Δεν ξέρω, ίσως φταίει η εποχή!Ευχαριστώ για το σχόλιό σου!
Με τιμά πολύ!
Φιλιά πολλά και καλές γιορτές

Ξωτικό-νεραιδόπαρμένος Φαντασιόπληκτος Με Οργιώδης Φαντασία Συγγραφέας είπε...

Το Ονειρεμένες Απάτητες Διαδρομές πάει διακοπές…Ευχόμαστε Καλές Γιορτές με υγεία, ευτυχία, τύχη…

Ας φέρει το 2010 κάθε μέρα έρωτα … κέφι ..όρεξη για ζωή και τρέλες ..γέλιο και πραγματοποίηση κάθε ονείρου…Να είναι κάθε ώρα και στιγμή καλύτερη από την προηγουμένη και κάθε χρόνο η καρδιά να βρίσκει περισσότερη ευτυχία και αγάπη.

Ας κάνουμε μια πρόποση φίλοι μου….

Ποτέ μην πεις ψέματα …μην κλέψεις .. μην ξεγελάσεις .. μην πιεις..
Αν όμως είναι να πεις ψέματα ..πες τα για να βρεθείς με αγαπημένο…
Αν πρέπει να κλέψεις…ξέκλεψε στιγμές για φίλους..
Αν πρέπει να ξεγελάσεις…ξεγέλασε το θάνατο…
Αν πρέπει να πιεις…πιες τις στιγμές που σου κόβουν την ανάσα…γιατί η ζωή δεν είναι οι ανάσες που παίρνεις ..αλλά οι στιγμές που σου κόβουν την ανάσα..

Χρόνια Πολλά και καλά ..

http://apatitesdiadromes.blogspot.com/2009/12/blog-post_19.html

γυάλινο δάκρυ είπε...

Καθυστερημένα χρόνια πολλά και ευχές το χαμόγελο να συνεχιστεί! Ελπίζω αντί για τούρτα να μην έσβησες τα κεράκια πάνω σε ένα τεράστιο δρακουλίνι!!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΠΕΡΑΣΑ ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΝΑ ΣΟΥ ΕΥΧΗΘΩ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ.