Πέμπτη, 21 Ιανουαρίου 2010

Πρόγραμμα tv


Το μεγάλο αφεντικό της καθημερινότητάς μας φέτος έχει κάνει μια φοβερή και αξιοπερίεργη στροφή που με έχει συγκινήσει. Εκεί που μου ήταν εντεlost αδιάφορο να παρακολουθώ τηλεόραση (ή ίσως δεν είχα χρόνο, ή ίσως είχα καλύτερα πράγματα να κάνω, ή ίσως δεν ήμουν ένας Άγιος Βασίλης σε αρχικό στάδιο -αλλά με προοπτικές ολοκλήρωσης-) βρίσκω τον εαυτό μου κολλημένη στην πανέμορφη ολοκαίνουρια πλακέ συσκευή μου.
Ξυπνάω και με κλειστά σχεδόν μάτια αναζητώ την ΕΤ3 για να παρακολουθήσω ένα ακόμα επεισόδιο των "θυγατέρων του Μακ Λέοντ", απογόνων ιδιοκτήτη φάρμας στις εξοχές της Αυστραλίας που το μεγάλο τους ατού είναι κάποιοι πολύ hot γειτόνοι. Μετά έρχεται φυσικά (στο ίδιο κανάλι) η "Τόλμη και γοητεία" για την οποία.. δεν υπάρχουν πλέον λόγια, τα έχουν πει όλα μόνοι τους τόσα χρόνια. Βέβαια, κατά τη διάρκεια αυτών των σειρών, ρίχνω κλεφτές ματιές στην "Πρώτη Γραμμή", στον Αυτιά και στην Ελεονώρα (για ενημέρωση σε λαϊκίστικα, πολιτιστικά και αστυνομικά ρεπορτάζ). Με τούτα και μ'εκείνα περνάει η ώρα και αρχίζει η Όπρα. Τι να λέμε τώραααααα???? Θεά η γυναίκα, έχω γίνει φαν (όχι κλιματιστικό, οπαδός εννοώ). Κι αφού μάθω τι έπαιζε πέρισυ στην Αμερική, μετά αρχίζει η εκπομπή "10 years younger in 10 days". Καλά το τι λιποαναρρόφηση, τι κόψιμο προγουλίου και αλλαγή γκαρνταρόμπας γίνεται εκεί πέρα, δε λέγεται. Καλή φάση. Μέχρι να τελειώσει αυτό, αρχίζει η Μενεγάκη. Επίσης δεν έχω λόγια! Στις 12:00 όμως, γυρνάμε πάλι στο ΣΚΑΙ διότι πρέπει να δούμε απαραιτήτως τα Βρωμόσπιτα της Αγγλίας (how clean is your house?). Αχ πολύ τη χαίρομαι αυτή την εκπομπή, όλο σκέφτομαι πως εντάξει αντέχει ακόμα, ας βάλουμε σκούπα αύριο. Παράλληλα με τα Βρωμόσπιτα συνήθως μαγειρεύω. Για να ακούω τι λένε, πολλές φορές δεν βάζω καν τον απορροφητήρα και με βλέπω πολύ σύντομα να ζητάω την βοήθειά τους.
Κατά την διάρκεια της "Σούπερ Νταντάς" τρώω, μιλάω στο τηλέφωνο με κολλητές, μαμάδες κτλ και, μετά από την τόση κούραση της ημέρας, έρχεται η ώρα για μεσημεριανό υπνάκο. Λένε οι γιατροί πως μια ώρα μεσημεριανού ύπνου κάνει καλό στην καρδιά, σκέψου 3-4 τι καλοσύνη φέρνουν!! Αλλά ας μην ξεφεύγουμε από το θέμα μας, το αμέσως επόμενο δευτερόλεπτο αφού ξανανοίξω τα μάτια μου, τρέχω να δω τα ξεκατινιάσματα στο "Americas next top model" ή το "Φώτης Μαρία live" με προτίμηση σ'εκείνο που έχει το μεγαλύτερο ξεκατίνιασμα. Στις 20:00 ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΩΣ, ο Dr House (αχ πολύ τονε συμπαθώ) κάνει κάτι τρελές εγχειρήσεις που ως επί το πλείστον δεν τις βλέπω γιατί σκιάζομαι (κλείνω τα μάτια) και τρέχοντας μόλις τελειώσει μαθαίνω καινούριες (παμπάλαιες) συνταγές στο "Κάτι ψήνεται". Δεν παραλείπω ποτέ να ενημερωθώ για τα δρώμενα στη χώρα μου από το πολιτιστικό δελτίο του Star, καθώς επίσης και για τα τεκταινόμενα στην πολυτάραχη ζωή της Τζένης Τζιβεριώτη.
Για βραδάκι, μια ταινία που έχω ξαναδεί άλλες 3 φορές ή ακόμα καλύτερα, επεισόδια του CSI σε διάφορα χωριά της Αμερικής (που επίσης έχω ξαναδεί από πρόπερσι).

Καληνύχτα, σ'αγαπάω, αύριο πάλι..

9 σχόλια:

D.Angel είπε...

Καλώς το tv ζάπινκ!
Καλημέρα κοριτσάκι!
Φιλιά πολλά

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΠΕΡΑΣΑ ΓΙΑ ΜΙΑ ΚΑΛΗΜΕΡΑ.
:))))

Flonsavardu είπε...

φαντάζομαι τα λες ειρωνικά... :) πάντως τα του σκάι τα βλέπω και εγώ όποτε τα πετύχω!

Riski είπε...

Παρατηρώ ότι δεν παρακολουθείς τα δελτία ειδήσεων και πολύ ανησυχώ.
:))))

Riski είπε...

Και κάτι ακόμα που μου 'ρθε σήμερα:
Αφού έχεις χρόνο για τόση τηλεόραση, γιατί δεν γράφεις καμιά παραπάνω λέξη εδώ ΧΑΜΩ;
Ε;
Εεεε;

Λευκή είπε...

Dreamer μου, καλημέρα!!! (Αν και λίγο καθυστερημένα, δεν πειράζει όμως, όλες τις μέρες λένε καλημέρες). :)))

Σκρουτζάκο, καλημέρα επίσης!!

Flon, αλί... δεν τα λέω ειρωνικά! Κόληημα κανονικό έχω πάθει. Καλημερούδια!!! :))

Riski, Παρατηρώ πως δεν παρατηρείς πως έχω αναφέρει το πολιτιστικό - πολιτισμικό σοκ δελτίο του Star και πολύ ανησυχώ. ;-)
Riski χαμουτζού, ειλικρινά σκεφτόμουν να γράψω "κάτι" για να αιτιολογήσω τη συμπεριφορά μου αυτή και ευχαριστώ για το έναυσμα να περιαυτολογήσω. Φεύγοντας από εκείνο το καταπληκτικό μέρος της Ελλάδας, με τους καταπληκτικούς ανθρώπους που με βοήθησαν να περάσω καταπληκτικά (τη Μύκονο εννοώ), πήγαμε με τον αγαπημένο μου για 2 εβδομάδες διακοπές όπου περάσαμε Κ-Α-Τ-Α-Π-Λ-Η-Κ-Τ-Ι-Κ-Α!!! Την τελευταία μέρα των διακοπών όμως, ανακάλυψα ένα γεγονός που μου άλλαξε τα πάντα, μου έφερε τον κόσμο τούμπα. Ήμουν (και συνεχίζω να είμαι) ολίγον έγγυος. Από τότε όπως καταλαβαίνεις είχαμε τρεχάματα, (γονείς, σόγια, μετακομίσεις, συζητήσεις με τον παπά της ενορίας και με τον ιδιοκτήτη του κοσμικού κέντρου) και το κυριότερο εμετούς, ανακατώματα, υπνηλίες, αδικαιολόγητη κούραση και μια παράλογη προσήλωση σε τροφές όπως δρακουλίνια και πάστες από σοκολάτα (σε συνδυασμό).
Πολύ θα ήθελα να γράψω στο blog μου και να σχολιάζω στων φίλων μου αλλά με βρίσκω να έχω αποκτήσει την χαρακτηριστική ηρεμία (απάθεια) του Βούδα (όπως επίσης και την κοιλιά του). Βέβαια, διαβάζω όλους σας τι γράφετε, τι σας απασχολεί κατά καιρούς αλλά... νομίζω καταλαβαίνεις.
Anyway, δε σε πρήζω άλλο, ευελπιστώ ότι όταν η κληρονόμος της αμύθητης περιουσίας μου γεννηθεί επιτέλους να έρθω κι εγώ στα συγκαλά μου.
ΥΓ. Δεν είναι υπερβολικά ΠΟΛΥ το διάστημα των 9 μηνών που πρέπει να περιμένω???

Riski είπε...

Βρε....
Έρχεται το μωρό;;;
χαχαχαχαχα
Ε ρε χαρές, ε ρε γλέντια!!!!!!
(εκείνη τη μάνα σου ήθελα να 'βλεπα από μια μεριά..)

Συγχαρητήρια Λευκή!
Σου στέλνω από 'δω χάμου, τις καλύτερες ευχές μου για χαρούμενη, άνετη εγκυμοσύνη!
Καλώς να τη δεχτείς!!!

(τέεελος πάντων μια δικαιολογία όσο να 'ναι την έχεις - άντε καλά δικαιούσαι να απέχεις ΓΙΑ ΛΙΓΟ ακόμα)
:))))))))

thumbelina είπε...

Αμαντα μου, περιμένεις μωράκι? συγχαρητήρια, με το καλό να γεννηθεί, και εσύ να έχεις μια καλή εγκυμοσύνη γλυκιά μου, αυτόν τον συνδυασμό πατατάκια-δρακουλίνια-σοκολάτες να προσέχεις λίγο;)
Όσον αφορά την τηλεόραση δε πολυβλέπω , και την έχω ψιλοβαρεθεί αλλά και δεν έχω και πολύ χρόνο, Dr House & CSI, βλέπω και εγώ,μου αρέσουν πολύ..
φιλιά, καλό μήνα!!!

Nikos.Lioliopoulos είπε...

Και μη χειρότερα δλδ!