Κυριακή, 14 Φεβρουαρίου 2010

Του Αγίου Βαλεβήχω


Μέρα γιορτινή σήμερα, του Αγίου Βαλεβήχω μεγάλη η χάρη του και στο σπίτι μας τον τιμάμε δεόντως.
Βήχουμε σαν τα σκυλιά που κατάπιαν κόκκαλο μεγαλύτερο από αυτό των δυνατοτήτων τους.
Φυσάμε τις μύξες μας λες και προσπαθούμε να μιμηθούμε την απογείωση χαρταετού.
Βογγάμε (ωωωωχ δε μπορώώώώ) ένας ένας αλλά και ενίοτε χορωδιακά.
Δεν πήραμε δώρα μεταξύ μας, αλλά αγκαλιαστήκαμε και βήξαμε παρέα για λίγο.
Του έβαλα το θερμόμετρο και χαρήκαμε σαν μικρά παιδιά όταν δεν χτύπησε κόκκινο.
Κι από την πολλή χαρά του μόλις μου είπε πως κατέβηκε τόσο πολύ η φόρμα μου που φαίνεται ο κώλος μου.
Βέβαια, πρέπει να ομολογήσω πως έχει φοβερά σέξυ φωνή τώρα που είναι άρρωστος, αλλά έλα που είμαι κι εγώ βαριά άρρωστη και ΔΕΝ ΜΠΟΡΩΩΩΩΩΩ...


Άντε και του χρόνου.

7 σχόλια:

Flonsavardu είπε...

και εμείς το ίδιο, και ο αδερφός μου με την κοπέλα του το ίδιο, ευτυχώς χωρίς πυρετό όμως.

περαστικά σας!

aKanonisti είπε...

Ισως με λίγη ασπιρίνη...και κατάλληλη αντιβίωση.... γίνει του αγίου Βαλεγδύνω....

:-)))

Riski είπε...

Δεν είναι πολύ ωραίο να έχεις κάποιον να του μεταδίδεις τις ιώσεις σου; Είναι μια σιγουριά. Ξέρεις ότι ακόμα κι όταν εσύ δεν θα έχεις να δώσεις, εκείνος θα σε καλύψει και θα σου μεταδώσει εκείνος μία.
Είναι πολύ συγκινητικό..

D.Angel είπε...

Περαστικούλια
Φιλιά πολλά

happypepper είπε...

Συγνώμη για τη σχιζοφρένειά μου, αλλά ταλαντεύομαι σε ένα απλό και όμορφο "περαστικούλια" και ένα πονηρό "σεξάκι με πυρετό είναι σούπερ"!!!!
Γίνετε καλά, και κάντε ό,τι γουστάρετε!

MONKEYCOP είπε...

ΠΡΟΣΕΧΕ ΤΙ ΛΕΣ
ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΓΕΓΡΑΜΜΕΝΑ
ΗΡΘΑ ΝΑ ΣΑΣ ΣΩΣΩ!

Heliotypon είπε...

ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΣΑΣ...