Τρίτη, 2 Μαρτίου 2010

Στο μικροβιολόγο


Πάω για εξετάσεις που ζητάει ο γιατρός και πρέπει να πιω ένα παχύρευστο υγρό και μετά να μου πιει αυτός το αίμα 3 φορές.

Day 1:
Κάθομαι στην αναμονή περιμένοντας υπομονετικά τη σειρά μου, παρά το ότι είναι εμφανέστατη η κατάστασή μου (οι χασομέρηδες παππούδες μπροστά μου κάνουν τους κινέζους μην τύχει και τους πάρω τη σειρά). Δεν πειράζει, παρατηρώ πρόσωπα γύρω μου και κρυφογελάω.
(Παππούς 80+) : Γεια σου Γιαννάκη (προς τον 55χρονο μικροβιολόγο). Ήρθα γι'αυτά που μου ζήτησε ο Βαγγελάκης (ο γιατρός του προφανώς) για να δούμε τον προστάτη.
(Γιαννάκης): Δεεεεεεν πιστεύω να έχεις τίποτα σχέσεις με γυναίκες!?!??!?! (ρωτάει ο Γιαννάκης κρυφογελώντας και κάπως ειρωνικά).
(Παππούς 80+) : Εεεεε, όχι αυτό το διάστημα..

Day 2:
Κάθομαι στην αναμονή περιμένοντας υπομονετικά τη σειρά μου, παρά το ότι είναι εμφανέστατη η κατάστασή μου (οι χασομέρηδες παππούδες μπροστά μου κάνουν τους κινέζους μην τύχει και τους πάρω τη σειρά). Δεν πειράζει, παρατηρώ πρόσωπα γύρω μου και κρυφογελάω.
Μπαίνει μια κοπέλα στην ηλικία μου με μια πιτσιρίκα 3 χρονών. Η μικρή είναι λίγο τσαντισμένη που την ξυπνήσαν πρωινιάτικα και αγριοκοιτάει τη μαμά της συχνά. Ο κύριος Γιάννης την καθίζει στην καρέκλα του πόνου και η μαμά της την κρατάει. Είμαι σίγουρη πως όπου να'ναι θα αρχίσουν οι φωνές και τα κλάματα ενώ της παίρνει αίμα, αλλά.. τίποτα!! "Αυτό ήταν!" λέει ο κύριος Γιάννης. Κι εκεί που λέω πως τέλειωσαν όλα, ακούγεται η μικρή "Κανόνισε τώρα, κούκλα Ντόρα και τηλεόραση 2 μέρες όλη μέρα." Είχε κάνει συμφωνία με τη μάνα της...!

3 σχόλια:

MOLEMOU είπε...

esena ti sou taksane kale .....mia bdomada me to p.c.
kalhspera patrida.

thumbelina είπε...

δηλαδή ο παππούς το επόμενο διάστημα επανέρχεται δριμύτερος να υποθέσω....
μας πουλάνε και μας αγοράζουνε τα πιτσιρίκια μου φαίνεται...
πως πάει η εγκυμοσύνη σου? εσύ πως είσαι?
φιλιά πολλά!!!

MONKEYCOP είπε...

ΣΤΗΝ ΟΥΡΑ ΤΟΥ ΙΚΑ;
ΣΚΕΤΗ ΦΡΙΚΗ,ΚΑΙ ΣΙΓΑ ΜΗ ΠΑΡΕΙΣ ΤΗ ΣΕΙΡΑ ΤΗΣ ΓΙΑΓΙΑΣ.
ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΕΥΚΟΛΟ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙΣ ΤΟΝ ΠΡΟΤΟ ΑΡΙΘΜΟ ΤΟΥ ΛΑΧΕΙΟΥ!
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ.