Πέμπτη, 4 Μαρτίου 2010

Απορώ (ή άπορο)


Η χώρα χρεωκόπησε επισήμως. Δεκτόν. Αφού το λένε όλα τα μεγάλα κεφάλια της οικονομίας, εγχώριας και παγκόσμιας. Και ήταν μεγάλη έκπληξη για όλους. Κανείς δεν είχε πάρει πρέφα τίποτα εδώ και 30 χρόνια. Ο Μπαρόζο και ο Αλμούνια έτσι κι αλλιώς μιλάνε ξένα, δεν καταλαβαίνουν ελληνικά, πού να ξέρουν οι καημένοι.. Εμείς που τα μιλάμε φαρσί όμως, και ζούσαμε σ'αυτή την πραγματικότητα με τα οικονομικά σκάνδαλα (κουτιά από πάμπερς, Βατοπέδια, βίλες, οφ σορ κτλ όμορφα) επιλέξαμε να μην πούμε τίποτα και να κάνουμε απλά, όμορφα και "καθαρά" τη δουλίτσα μας λαδώνοντας τον υπάλληλο της πολεοδομίας για μια άδεια, τον γιατρό για να προσέξει τον παππού στην εγχείρηση καταρράκτη και τον βουλευτή για να διορίσει το παιδάκι μας.
Ο Καραμανλής-σωτήρας που ήρθε πριν 5 χρόνια κουράστηκε. Κουράστηκε να μαγειρεύει νούμερα που είτε παρέλαβε από τους προηγούμενους φωστήρες είτε δημιούργησαν τα άτεγκτα στελέχη του στην προσπάθειά τους να φάνε όσα προλάβουν (πότε θα τους ξαναδινόταν τέτοια τρελή ευκαιρεία άλλωστε). Ο Παπανδρέου-δεν-ξέρω-δεν-απαντώ ήρθε γιατί μας έλεγε λίγο πριν τις εκλογές πως χρήματα υπάρχουν, αρκεί να "μαζευτούμε λιγάκι".
Είμαστε μια φτωχή χώρα πλουσίων πολιτών, το ξέρουμε και το περηφανευόμαστε. Καιρός να ισοσταθμιστούν τα πράγματα, να γίνουμε φτωχοί όπως η χώρα μας. Η Ευρώπη μας επιβάλει μειώσεις μισθών, αυξήσεις φόρων, περικοπές επιδομάτων για την κάλυψη των ελλειμάτων που προέκυψαν από κακοδιαχειρισμούς και κλεψιές των λίγων, των εκλεκτών εκείνων που τα πήραν, τα εξαφάνισαν και εξαφανίστηκαν με την ησυχία τους για να τα χαρούν και, εννοείται για να μην τα δώσουν πίσω. Πόσο δίκαιο είναι αυτό?
Με όλη την καλή θέληση που με διακρίνει, κατανοώ πως οι μειώσεις μισθών των δημοσίων υπαλλήλων - που πληρώνονται από το κράτος - θα συμβάλουν στην εξοικονόμηση δημόσιου χρήματος. Οι μισθοί των ιδιωτικών υπαλλήλων πού κολλάνε??????? Ποιος θα εξοικονομήσει χρήματα από τη μείωση αυτή? Και σε τελική ανάλυση, ναι ρε φίλε, κόψε τα υπερ-έξτρα επιδόματα του δημόσιου χασομέρη που λαδώνεται κιόλας από τον απλό μισθωτό για να κάνει την δουλεία του που ΚΑΛΟΠΛΗΡΩΝΕΤΑΙ να κάνει έτσι κι αλλιώς κι αλλιώτικα. Ο υπάλληλος που παίρνει 700-800 ευρώ και σκοτώνεται και ούτε υπερωρίες πληρώνεται και ούτε σε σωματείο τολμάει να μπει, ούτε απεργία τολμάει να κάνει γιατί η απόλυση καραδοκεί, τι σου φταίει? Έχει καταλάβει κανείς τι σημαίνει για έναν χαμηλόμισθο ιδιωτικό υπάλληλο η αύξηση της τιμής της βενζίνης κατά 10 λεπτά το λίτρο? Ή η αύξηση του ΦΠΑ ακόμα περισσότερο? Και όλα αυτά ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ χωρίς καμία μα καμία νύξη έστω, για πάγωμα ή μείωση τιμών σε βασικά είδη (τα οποία είναι σε πολλές περιπτώσεις από τα ακριβότερα σε όλη την ευρωπαϊκή ένωση).
Τι κάνουμε λοιπόν???

ΥΓ.
Διακήρυξη των δικαιωμάτων του ανθρώπου και του πολίτη του 1793....................

1.Σκοπός της κοινωνίας είναι η γενική ευημερία. Η κυβέρνηση υπάρχει μόνο και μόνο για να δίνει στον άνθρωπο την εγγύηση πως θ' απολαμβάνει τα φυσικά και αναφαίρετα δικαιώματα του.
2. Τα δικαιώματα αυτά είναι η ισότης, η ελευθερία, η ασφάλεια και η ιδιοκτησία.
16. Τα δημόσια βοηθήματα είναι χρέος ιερό. Η κοινωνία πρέπει να προνοεί για τη συντήρηση των δυστυχισμένων πολιτών.
19. Καμιά μερίδα του λαού δε μπορεί να μεταχειριστεί την εξουσία ολόκληρου του λαού. Η μειοψηφία έχει το δικαίωμα να έκφρασει τη θέλησή της ελεύθερα κι ανεμπόδιστα.


5 σχόλια:

Riski είπε...

Ποιος θα εξοικονομήσει από τη μείωση των μισθών των ιδιωτικών υπαλλήλων;
Έλα μου ντε..
Έχω ένα διάολο στ' αυτί που μου ψυθιρίζει καιρό τώρα ότι το κεφάλαιο είναι το κράτος και ότι οι κυβερνήσεις εδώ και 50 χρόνια έχουν αποκλειστικό σκοπό ύπαρξης να το υπηρετούν σαν αφεντικό τους που είναι.
Έχεις καμιά ιδέα από πού μπορεί να έχει προέλθει αυτός ο ιδεασμός μου ή να πάω για εξορκισμό;

Λευκή είπε...

Αααα καλημέρα Riski! Να σε ρωτήσω και κάτι άλλο εσέ προσωπικά που είσαι και γραμματιζούμενη.. αν εγώ πάω και τους πω "Ρε αγόρια, εγώ δεν έχω κλέψει τίποτα ποτέ μου, πάντα πλήρωνα όσα μου ζητούσε ο οποιοσδήποτε κι αν θέλετε ελάτε ψάχτε με και δεν θα βρείτε κάτι κακό, είμαι σίγουρη".. αυτοί μόλις με ψάξουν και με βρουν καθαρή θα μου πουν να μην πληρώσω τίποτα? Θα μου αφήσουν τον μισθουλάκο μου? Λίγα είναι ρε'συ, αυτοί χρωστάνε πολλά.
Και σε ένδειξη καλής θέλησης, εγώ θα πάω να καταθέσω ό,τι μου περισέψει όχι στον δικό μου λογαριασμό στην τράπεζα, αλλά σε εκείνον που άνοιξαν προς βοήθεια της ελληνικής οικονομίας! Εεεε? τι λες?

Riski είπε...

Δε νομίζω να πιάσει Λευκή..
Είναι έξαλλοι μαζί σου.
Αυτό το συμπεραίνω γνωρίζοντας πόσο έξαλλοι είναι μαζί μου, κατάλαβες;
Την τελευταία φορά που ρώτησα, μου είπαν ότι ο θυμός τους οφείλεται στο ότι ήξερα ότι κλέβουν και τους άφηνα, μόνο και μόνο επειδή έλπιζα ότι ανάμεσα σε κλέφτες ίσως θα καταφέρω κι εγώ να κλέβω τίποτα ψιλά.
Όμως είχα κάνει λάθος, λέει, και μου έφεραν παράδειγμα τα πρεζόνια στην Ομόνοια, που κλέβουν ό,τι να 'ναι και όποιον να 'ναι, αλλά άμα πας να τους κλέψεις αυτούς μπορεί να σε σκοτώσουν.
Δεν έπρεπε, λέει, να τους αφήνουμε να κλέβουν. Η ανοχή μας τους σκανδάλιζε και να τα αποτελέσματα. Κολάστηκαν οι άνθρωποι, γιατί αυτοί ήταν κατ' αρχάς πολύ καλά παιδιά.
Έτσι μου είπαν, ότι τώρα θα πληρώσω την πονηριά μου, τη βαρεμάρα μου και την εθελοτυφλία μου. Έχω μια υποψία ότι τα ίδια θα πληρώσεις κι εσύ.

Λευκή είπε...

Fuck it and leave it, dear Riski :-(

D.Angel είπε...

Με τις υγείες μας και
περαστικά!
Φιλιά πολλά
κοριτσάκι