Πέμπτη, 11 Μαρτίου 2010

Τελικά είμαι χαζή.


Αντιγράφω από το troktiko :

Γέννησε μόλις τρεις ώρες, αφότου έμαθε από γιατρούς ότι ήταν έγκυος! Ο λόγος για την 21χρονη Belinda Waite, Βρετανίδα κομμώτρια, η οποία πήγαινε τακτικά στο νοσοκομείο τους τελευταίους εννιά μήνες και της έλεγαν ότι πάσχει από. το Σύνδρομο Ερεθισμένου Εντέρου και ουρολοίμωξη. Στην πραγματικότητα, κυοφορούσε ένα υγιέστατο κοριτσάκι. «Διαβάζεις τέτοιες ιστορίες σε περιοδικά, αλλά ποτέ δεν πιστεύεις ότι συμβαίνουν στα αλήθεια και πραγματικά ποτέ δεν πίστευα ότι θα μου τύχαινε», είπε η Waite από το Ντέβον. Ο νεαρή έμενε με τον σύντροφό της, όταν ξαφνικά πληροφορήθηκε τα μαντάτα. Το μωρό γεννήθηκε στο σπίτι με τη βοήθεια της πεθεράς. «Ένιωθα ότι κάτι κουνιόταν μέσα μου, καθώς περνούσε ο καιρός. Αλλά ποτέ δεν φαντάστηκα ότι ήμουν έγκυος και δεν το σκέφτηκαν ούτε οι γιατροί», είπε η Waite.

Είμαι στη μέση σχεδόν της εγκυμοσύνης και έχω σκυλοβαρεθεί, θέλω να τελειώνει το θέμα, να γνωρίσω το παιδάκι μου, να σταματήσουν οι εμετοί και τα χαπάκια ασβεστίου - σιδήρου - μαγνησίου κτλ. Αλλά εγώ φταίω πάλι, που το κατάλαβα νωρίς νωρίς. Έπρεπε να είμαι σαν την κομμώτρια, μέχρι να μάθω το γεγονός, τσουυυυυυπ να το ξεφουρνίσω. Αλλά βέβαια... εγώ και οι εξυπνάδες μου. Μαλάκα Λευκή.

4 σχόλια:

Athos Georgiou είπε...

Πρέπει να αστειεύεσαι...Δεν γίνεται τέτοιο πράγμα...

homemade είπε...

σου ευχομαι όλα με το καλό.....
και μην βιάζεσαι....θαρθει οταν βαρεθεί να κάθεται μέσα σου...μεχρι τότε υπομονή και προσοχή....προσπάθησε μην πάρεις κιλά.....νασαι καλά

thumbelina είπε...

Μου φαίνεται πως και γω πιάστηκα κορόιδο, έπρεπε να μη το πάρω ούτε εγώ χαμπάρι και θα πέρναγαν μια χαρά οι 9 μήνες, απίστευτη ιστορία πάντως.

Kαταλαβαινω την ανυπομονησία σου, όμως μη βιάζεσαι, όλα θα γίνουν στην ώρα τους, απόλαυσε αυτούς τους μήνες, άλλωστε τώρα εσύ είσαι η πρωταγωνίστρια, μετά άλλος θα κλέψει την παράσταση...
φιλιά, καλή σου μέρα!!!

Λευκή είπε...

Athos Georgiou, κι όμως, ζουν ανάμεσά μας ;-)

homemade, η πλάκα είναι πως στην αρχή έφαγα, έφαγα, έφαγα... μόνο άνθρωπο δεν έφαγα! Τα δρακουλίνια και τα σουβλάκια πήγαν σύννεφο. Αλλά εδώ και κάμποσο καιρό συμμαζεύτηκα.
Φιλιά πολλά (κανονικά, όχι λογιστικά!!) ;-)

thumbelina, να πω την αλήθεια αυτό το "πρωταγωνίστρια" πολύ το χαίρομαι! Χι χι!
Βαριέμαι ρε'συ όμως.. πάλι καλά που δεν είμαι ελέφαντας, έχω ακούσει πως κρατάει σχεδόν 2 χρόνια.
Τώρα που το είπα αυτό βέβαια, αν στο μέλλον μου ζητηθεί, αυτό και μόνο το γεγονός θα είναι η περίτρανη απόδειξη πως ΔΕΝ είμαι ελέφαντας. :-P