Τετάρτη, 17 Μαρτίου 2010

Με τι τρόπο?


Σκέφτομαι πολύ έντονα σήμερα. Γυρίζουν τα γρανάζια σε ταχείς ρυθμούς. Άραγε υπάρχει κανείς να μου απαντήσει, να με βοηθήσει, να δώσει ένα χέρι βοηθείας βρε αδερφέ/ή?
Πώς να κάνω τα γαμω - καλαμαράκια?
Στιφάδο? Μπα, θα με πιάσει καούρα από τα κρεμμύδια.
Γεμιστά? Μπα, δεν θα τα φάει ο "παράξενος", πάλι σε τοστ θα καταλήξει.
Τηγανιτά? Μπα, θα πιτσιλίσει το κωλόλαδο και ποιος καθαρίζει..

Τι μου'ρθε και τα αγόρασα ο μαλάκας, μου'ρχεται να τα πετάξω και να φτιάξω μακαρόνια, αλλά μετά θα έχω τύψεις (για τα παιδάκια που πεινάνε κτλ).

[ΣΣ. Η παρούσα ανάρτηση έγινε για να τονιστεί η απίστευτη βαρεμάρα μου,είναι άκρως ειρωνική και σε καμία περίπτωση δεν περιμένω/απαιτώ οποιαδήποτε απάντηση]

2 σχόλια:

Riski είπε...

Η σημείωσή σου μου 'κοψε τη φόρα.
Και θα σου έδινα την τέλεια συνταγή για καλαμαράκια: Εύκολη, γρήγορη και καθαρή.

Εσύ έχασες!

homemade είπε...

κάνε μια ωραία μακαρονάδα.....

και μόλις έρθει ο παραξενος...χαχα
πολύ καλό....
δείξτου τα καλαμαράκια....και πές του έλα να φας την μακαρονάδα τώρα...ε..λές να γίνονται με θαλασσινά που λέν...μμ τι λές...

μια φορα εγω θα τα έκανα τηγανιτα και βάλε καπάκι στο τηγάνι....
να προσέχεις όμως....μια και εισαι σε φάση για λίγες δουλειές ....

νασαι καλά.....
σε τοστ γίνονται....?