Κυριακή, 11 Απριλίου 2010

Όταν γουστάρει αυτή


Τι ζητάω η καημένη? Τι ζητάω ρε γαμώ τα γαμημένα κωλόσπιτα και τον μαλάκα αρχιτέκτονα που τα'βαλε το ένα πάνω στ'άλλο??
Ζητάω να κοιμηθώ στο όμορφο, μαλακό και περίτεχνα καγκελωτό κρεβατάκι μου ένα μεσημέρι Κυριακής.
Χα. Όοοοοοοοχι!!! Αφού η από-κάτω έχει κέφια. Φωνάζει σαν την σκύλα τη δεμένη στα παιδιά της για να σταματήσουν να φωνάζουν. Χ ντεσιμπέλ έχει ο Μαρίνος (το παιδί) χ επί 10 βγάζει η φωνή της μαλάκως. Και αναρωτιέμαι. Εσάς ρε ύπνος δε σας πιάνει????
Κι έχω και την κληρονόμο της αμύθητης περιουσίας μου να κλωτσάει του καλού καιρού μόλις φάω ή μόλις πάω να ξεκουραστώ. Αλλά δε γαμείς, παιδί μου είναι, δεν παραπονιέμαι, όταν βγει θα της δείξω εγώ.. Αλλά με την άλλη τη μουρλή τι να κάνω??? Είμαι και ευγενικιά η ηλίθια, κολώνω να πάω να της βαρέσω την πόρτα την ώρα που σκούζει σαν σκύλα της λύσσας και να την στολίσω σαν στυλίστας.
Είσαι από-κάτω μωρή ρουφιάνα αλλά όπως το πας θα σε φυτέψω καμιά 20 μέτρα παρακάτω. Ποια θα είναι η ώρα σου μόνο δεν ξέρω.

2 σχόλια:

D.Angel είπε...

Σε καταλαβαίνω απόλυτα κοριτσάκι!
Εμένα σήμερα του ρθε του διπλανού να βάλει θωρακισμένη πόρτα!Νόμισα πως θα πέσει το σπίτι μέχρι να ξηλώσει την παλιά που είχε!Σηκώθηκα κι έφυγα μπας και πιω κάνα καφεδάκι ήσυχα!
Γμσ τα!
Φιλιά πολλάααααααα

Υ.γΝα υποθέσω πως κοιμάσαι όρθια όπως κι εγώ σήμερα;;;Εχω μια νύσταααα

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΩΧ!!!ΕΙΝΑΙ ΦΟΒΕΡΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΙΝΟΝΤΑΙ.ΥΠΟΜΟΝΗ.
ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ.