Παρασκευή, 23 Απριλίου 2010

Μα ούτε ένα λέπι??


Τον τελευταίο καιρό όπως θα έχετε διαβάσει βιώνω μια κατάσταση διαφορετική. Μέσα σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα ήρθαν τα πάνω κάτω στη ζωή μου. Εκεί που ήμουν ξένοιαστη και γκρίνιαζα όσο γούσταρα που βρισκόμουν "αποκλεισμένη" / "φυλακισμένη" στη Μύκονο, ξαφνικά βρίσκομαι σε προάστιο της πρωτεύουσας, παντρεμένη και μάλιστα χωρίς δουλειά να περιμένω παιδί. Όλα καλά μέχρι εδώ, όσο καλά γίνεται δηλαδή αν λάβουμε υπόψη τα διάφορα στραβά της εγκυμοσύνης, και πρέπει να πω πως είμαι μες στην απολύτη ευτυχία/νιρβάνα για πρώτη φορά ίσως στη ζωή μου.
Αλλά.
Θέλω να δηλώσω σε παλιούς "φίλους" και γνωστούς πως... ρε παιδιά δεν έχω βγάλει λέπια. Αυτή που ήμουν είμαι, μόνο λίγο πιο φουσκωμένη. Μην με αντιμετωπίζετε διαφορετικά, το ίδιο μυαλό κουβαλάω. Εντάξει, καταλαβαίνω πως κάποιος που μου την έπεφτε παλιά (έστω μεταξύ σοβαρού και αστείου) να νιώθει κάπως άβολα και να μην ξέρει τι να πει.. αλλά.. συγκεντρωθείτε. Αυτά.
Άντε καλό μεσημέρι.

3 σχόλια:

D.Angel είπε...

Το έχω δει το εργάκι!
Φαση προσαρμογής είναι!
Φιλιά πολλά και μη μασάς!
Χάρηκα πολύ για τα νέα σου
Ομολογώ πως δεν είχα ιδέα λέμε
Καλό Σ/Κ κοριτσάκι

Riski είπε...

Δηλαδή, θες να πεις ότι τα βράγχια που διακρίνω εκεί πίσω από τα αυτιά σου, δεν παίζουν κανένα ρόλο και βρίσκονται εκεί απλώς ως διακοσμητικά;

Και θέλω επίσης να ρωτήσω: Δηλαδή, θες να πεις ότι παρότι έγκυος (το παντρεμένη ολίγο με απασχολεί), και ενώ αδημονούσες να φύγεις από τη Μύκονο για να γυρίσεις στη Θεσσαλονίκη (πράγμα που δεν έγινε), εγώ μπορώ να σε εμπιστευτώ έτσι απροβλημάτιστα;

Όχι κοριτσάκι μου.. Θα σε έχω συνέχεια στο νου μου. Οι ψυχοπάθειες καμιά φορά καμουφλάρονται και καραδοκούν.
χα χα χα χα χα
:)))))))

Λευκή είπε...

Dreamer, χαχα εσύ έχεις χάσει επεισόδια μου φαίνεται!
Φάση προσαρμογής των άλλων υποθέτω εννοείς..
Καλό Σ/Κ και σ'εσένα και πολλά φιλιά :)))

Riski, είσαι ένα άθλιο, ποταπό και μηδαμινό σκουλίκι... Χαχαχα ευχαριστώ, ειλικρινά με "ανέβασες".
;-)